MBulas Opublikowano 4 Października 2021 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2021 Cześć Przymierzam się do kupna stacjonarnego kompa. Głównym jego zastosowaniem będzie modelowanie 3D SolidWorks, Rhino, Fusion, renderowanie modeli 3D w KeyShot. I oczywiście pakiet Adobe jest ciągle odpalony. Chciałbym teraz trochę posiedzieć też w montażu filmu i dobrze by było żeby 4k ciągnęło i kolorowanie. Trochę siedzę sobie i czytam o tym, co polecacie itd. ale przyznaję że jestem zielony w temacie. Złożyłem na morele coś takiego: Jak możecie coś polecić co warto albo jak poprawić ten zestaw, ewentualnie jak trochę zejść z ceny nie tracąc jakości. bo przyznam że to już jest totalny maks jaki mogę dać Dzięki wielkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roar.RAR Opublikowano 4 Października 2021 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2021 (edytowane) Za bardzo nie ma się do czego przyczepić. Zmieniłbym zasilacz na lepszego Supremo FM2 https://www.x-kom.pl/p/363849-zasilacz-do-komputera-silentiumpc-supremo-fm2-750w-80-plus-gold.html. Również modularna jednostka, na japońskich kondensatorach. Obudowa, kwestia gustu, ale jak dla mnie przerost formy nad treścią. Do tego, wziąłeś świecące chłodzenia, a obudowa zamknięta 😄 zmień sobie na wydajniejszego grandisa - bardziej ci się on przyda, tym bardziej że 10900 nie jest najchłodniejszym prockiem na świecie. Ja bym proponował zrobić szacher macher - wywalić tego BQ, wziąć SG7V, do tego jakąś wodę typu Freezer 280 i masz sprzęciwo na lata. Edytowane 4 Października 2021 przez roar.RAR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...