Skocz do zawartości
MBulas

Zestaw do filmu i 3D

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć 

Przymierzam się do kupna stacjonarnego kompa. Głównym jego zastosowaniem będzie modelowanie 3D SolidWorks, Rhino, Fusion, renderowanie modeli 3D w KeyShot. I oczywiście pakiet Adobe jest ciągle odpalony. Chciałbym teraz trochę posiedzieć też w montażu filmu i dobrze by było żeby 4k ciągnęło i kolorowanie. 

 

Trochę siedzę sobie i czytam o tym, co polecacie itd.  ale przyznaję że jestem zielony w temacie. Złożyłem na morele coś takiego:

Jak możecie coś polecić co warto albo jak poprawić ten zestaw, ewentualnie jak trochę zejść z ceny nie tracąc jakości. bo przyznam że to już jest totalny maks jaki mogę dać 

image.thumb.png.6b3e25942ac6273e3a4544730ef5c2e5.png

 

Dzięki wielkie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za bardzo nie ma się do czego przyczepić. Zmieniłbym zasilacz na lepszego Supremo FM2 https://www.x-kom.pl/p/363849-zasilacz-do-komputera-silentiumpc-supremo-fm2-750w-80-plus-gold.html. Również modularna jednostka, na japońskich kondensatorach.

Obudowa, kwestia gustu, ale jak dla mnie przerost formy nad treścią. Do tego, wziąłeś świecące chłodzenia, a obudowa zamknięta 😄 zmień sobie na wydajniejszego grandisa - bardziej ci się on przyda, tym bardziej że 10900 nie jest najchłodniejszym prockiem na świecie.

Ja bym proponował zrobić szacher macher - wywalić tego BQ, wziąć SG7V, do tego jakąś wodę typu Freezer 280 i masz sprzęciwo na lata.
 

Edytowane przez roar.RAR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik