Smokk Posted October 10, 2021 Report post Posted October 10, 2021 Tak jak w temacie. Kupowałem w RTV AGD. Wiem że ips mają ten problem ale nierównomierne podświetlenie jest widoczne nawet kiedy ustawie jasność na 0 w oświetlonym pokoju ! Oddałem do reklamacji a dzisiaj dostałme wiadomość że nic nie zrobili i nie wymienią na innym. Teraz nie wim co zrobić bo pal licho z brzegami, ale jasne plamy przechodzą w poprzek monitora. Co mogę w takim przypadku zrobić ? Zwrócić się do praw konsumenta? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
roar.RAR Posted October 11, 2021 Report post Posted October 11, 2021 Bo producenci nie uznają czegoś takiego na gwarancji, tak samo jak ci wyskoczy jeden bad pixel, to również tego nie uznają. Nierówne podświetlenie jest widoczne od początku zakupu, czy zaczęło się pojawiać po jakimś czasie? Bo jak było od początku, a ty zamiast zwrócić ten monitor, oddałeś na gwarancję i minął Ci termin 14 dni na zwrot, to sobie przegrałeś sprawę. Zostaje tak na prawdę reklamacja z tytułu rękojmi, o ile zakup był na prywatną osobę (nie na firmę) i nie minęły dwa lata. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...