Demirion Opublikowano 10 Czerwca Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca Dziwne bo polecenie scannow działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demirion Opublikowano 12 Czerwca Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca Spróbowałem wpisać to polecenie zaraz po uruchomieniu komputera i na szczęście w końcu ruszyło i nie mam uszkodzonych plików. Niestety od kilku dni mam kolejny problem, przy wyłączaniu komputera wyświetla mi się taki komunikat i żeby zamknąć system muszę kliknąć przycisk "zamknij mimo to". Czy ktoś miał podobny problem? Ten windows powoli zaczyna się robić memem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amp Opublikowano 13 Czerwca Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca Czasami tak mam podczas zamykania systemu jak to robię na szybko nie zamykając jakichś programów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makumba_Ska Opublikowano 28 Czerwca Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca Mam monitor MSI MPG 271QRX podpięty kablem DP pod PC z moją grafą GTX970 (tak wiem stara nowego PC będę brał niedługo) , miałem możliwość włączenia HDR w Windowsie bez problemu do czasu , gdy podłączyliśmy kompa braciaka z lepszą grafą (RTX4060) żeby zobaczyć jak gierki wyglądają na tym monitorze no i wyglądały zaje.. wszystko działało , a gdy z powrotem podłączyłem swojego PC nie mam już opcji włączenia HDR w Windowsie , bo napisane , że nieobsługiwane? Dlaczego ? Nie zmieniałem żadnych ustawień nic , po prostu na pół godziny braciak podpiął swojego kompa pod monitor i tyle.. dziwna sytuacja , odinstalowywałem sterowniki poprzez DDU i nic nie dało , od nowa wrzuciłem sterowniki monitora nic nie dało , stery nvidii pod kartę aktualne, gdzie tkwi problem? Mógł jakoś się zepsuć moduł HDR w monitorze ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tzpl1 Opublikowano 28 Czerwca Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca Napisz czym masz podpięty, HDMI? DP? Może jakieś kable przez przypadek zamieniłeś podczas podpinania innego komputera? Na kablach bardzo rzadko jest napisane jaki mają standard, a jeśli kupujemy od lat w tym samym kolorze to idzie się pomylić. Też tak miewałem. GTX 970 teoretycznie nie powinien obsługiwać HDR przez display port, lub obsługiwać z możliwymi błędami bo ma DP 1.2 a do hdr jest wymagany DP 1.4. Może kwestia rozdzielczości i wcześniej miałeś ustawiony w niższej i DP 1.2 dawał radę, lub miałeś ustawione 60hz zamiast natywnego odświeżania panelu monitora? Ogólnie to HDR działa na kartach nVidii poprawnie od serii 10XX. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makumba_Ska Opublikowano 28 Czerwca Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca Napisane na początku postu , że podpięty pod Display Port , wziąłem z kartonu po monitorze HDMI i na HDMI działa HDR , ale nie rozumiem dlaczego na początku działał przez Display Port , a potem już nie , może to te "możliwe błędy" , nie mam pojęcia , ale można zamknąć temat po prostu będę miał podpięty pod HDMI , dzięki za pomoc 🙂 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axsin302 Opublikowano 28 Czerwca Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca Może włącz ręcznie HDR z monitora Windows ma czasem takie akcje że jak go włącza to ekran jest wyblakły i nie ma co się tym przejmować. Jest to co prawda mniej wygodne ale walka może nie przynieść ci żadnych rezultatów. Bo sterownik kart - sterownik monitora - sterownik windowsa się nie lubią... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tzpl1 Opublikowano 29 Czerwca Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca (edytowane) 15 godzin temu, Makumba_Ska napisał(a): Napisane na początku postu , że podpięty pod Display Port , wziąłem z kartonu po monitorze HDMI i na HDMI działa HDR , ale nie rozumiem dlaczego na początku działał przez Display Port , a potem już nie , może to te "możliwe błędy" , nie mam pojęcia , ale można zamknąć temat po prostu będę miał podpięty pod HDMI , dzięki za pomoc 🙂 Przepraszam, nie doczytałem ,że przez DP. W pracy na szybko pisałem komentarz ;). Chodzi o to ,że DP w wersji 1.2 nie wspiera oficjalnie sygnału HDR ponieważ ma za niską przepustowość. Może więc się zdarzyć, że będzie go obsługiwał, ale w niższej rozdzielczości albo przy mniejszym odświeżaniu bo wówczas wystarcza mu przepustowości, lub wyświetlać go z różnymi artefaktami (np zmieniać kolor na jednolity). 970 ma wyjścia właśnie w standardzie DP 1.2, a nie 1.4 które oficjalnie w pełni wspierają sygnał z HDR. Podobnie się dzieje na telewizorach jak podepnie się jakiś stary kabel w standardzie HDMI który oficjalnie nie wspiera HDR - jeden telewizor nie wykryje sygnału, a drugi wykryje, ale np. będzie sypał artefaktami przy oglądaniu czegoś z większym bitrate. I dokładnie - korzystaj przez HDMI , 970'ka ma wyjście ze standardem 2.0 który oficjalnie w pełni wspiera HDR ;). Edytowane 29 Czerwca przez Tzpl1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek5116 Opublikowano 15 Lipca Zgłoś Opublikowano 15 Lipca Dzień dobry, wczoraj pierwszy raz uruchomiłem swojego nowego laptopa i mam problem z aktualizacjami a mianowicie nie wszystkie chcą się zainstalować. W załączniku przesyłam zdjęcie na jakim etapie aktualizacje się zablokowały. Proszę o radę co mogę zrobić aby ten proces ruszył, dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merqus4 Opublikowano 15 Lipca Zgłoś Opublikowano 15 Lipca Spróbuj przywrócić system do zera, może pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MasiastyTej Opublikowano 15 Lipca Zgłoś Opublikowano 15 Lipca Jaka wersja Windows? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek5116 Opublikowano 15 Lipca Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2 minuty temu, MasiastyTej napisał(a): Jaka wersja Windows? 64bit jeśli o to chodzi, jeśli dokładniejszą wersję potrzeba to muszę sprawdzić na laptopie 16 minut temu, Merqus4 napisał(a): Spróbuj przywrócić system do zera, może pomoże. Wolałbym tego nie robić, wczoraj wyjąłem sprzęt z pudełka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 15 Lipca Zgłoś Opublikowano 15 Lipca Po wylogowaniu i dopiero wybraniu uruchom ponownie, nadal nie idzie dalej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek5116 Opublikowano 15 Lipca Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 5 minut temu, Kyle napisał(a): Po wylogowaniu i dopiero wybraniu uruchom ponownie, nadal nie idzie dalej? Tak nie próbowałem, jak się wylogować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 15 Lipca Zgłoś Opublikowano 15 Lipca START -> z lewej na ikonkę z nazwą konta -> wyloguj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek5116 Opublikowano 15 Lipca Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 1 godzinę temu, Kyle napisał(a): START -> z lewej na ikonkę z nazwą konta -> wyloguj Wylogowałem się, wpisałem pin spowrotem się zalogowałem i nie pomogło dalej jest stan tak jak ze zdjecia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 15 Lipca Zgłoś Opublikowano 15 Lipca (edytowane) Wyloguj i po wylogowaniu wybierz opcję "uruchom ponownie", ... dopiero po uruchomieniu się zaloguj i sprawdź aktualizacje. Jak nie zadziała nadal, to Microsoft miał narzędzie na swojej stronie "Windows Update Asistant" czy coś takiego. Edytowane 15 Lipca przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...