Makumba_Ska Opublikowano 8 Grudnia 2021 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2021 (edytowane) Witam. Pojawia mi się taki komunikat w przeglądarkach, jak wyżej w tytule tematu , próbowałem wszystkiego sprawdzałem datę i czas , czyściłem przeglądarki (chrome , opera) , czyściłem pamięć podręczną , ustawiałem dns , wyłączałem antywirusa , restartowałem router i już chyba sam nie pamiętam co jeszcze , nie jest tak na każdej stronie , ale na większości , co może być przyczyną? Win 7 Można zamknąć , rozwiązałem problem , nie było zainstalowanych aktualizacji windows update. Edytowane 9 Grudnia 2021 przez Makumba_Ska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.T... Opublikowano 10 Grudnia 2021 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2021 Witam win7 32 bit ? może ktoś poda lepsze rozwiązanie, przeinstalowanie przeglądarki, jakaś aktualizacja do systemu, ale migracja na nowszy system na 100% rozwiązuje ten problem . jakoś trzeba ludzie zachęcić do przejścia na win10 lub korzystać z alternatywnych przeglądarek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zabuza Opublikowano 18 Grudnia 2021 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2021 Nie było zainstalowanych aktualnych certyfikatów 😄 (wiekszość wlasnie przed update windowsa dostarczana) ale mozna sobie samemu zainstalowac 😄 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...