Dvois Opublikowano 3 Stycznia 2022 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2022 (edytowane) Siemka. Chcę troche "zaktualizować" obecne wyposażenie mojego PC: Aktualne: procek: Intel Core I5 3470 Płyta: MSI B75A-G41 RAM:2x 4GB DDR 3 Freq. 800 SSD Crucial Grafika: Nvidia GeForce GTX 1050 Ti Obudowa: Zalman Z3 Zasilacz: Pro550W XFX Chcę wymienić wszystko oprócz grafiki i dysków ale za to m.2 chcę również dokupić Co polecilibyście aktualnie? Jestem w tym zielony. Edytowane 3 Stycznia 2022 przez Dvois Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.T... Opublikowano 4 Stycznia 2022 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2022 Witam nie polecam i nie przekładam ręki do budowania zestawów, na płytach głównych, "bida edition" Procesor Intel Core i3-10105, 3.7GHz, 6 MB, BOX (BX8070110105) Płyta główna MSI MAG B560M BAZOOKA Pamięć G.Skill Ripjaws V, DDR4, 16 GB, 3200MHz, CL16 (F4-3200C16D-16GVKB) Dysk SSD ADATA XPG Gammix S11 Pro 512 GB M.2 2280 PCI-E x4 Gen3 NVMe (AGAMMIXS11P-512GT-C) Chłodzenie CPU SilentiumPC Fera 5 (SPC303) Obudowa SilentiumPC Regnum RG6V TG (SPC261) Zasilacz SeaSonic S12III 550W (S12II-550) około 2550 PLN w Morelowym sklepie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...