dakunin Opublikowano 4 Maja 2022 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2022 Witam Bardzo proszę o pomoc, sugestie itp. w takim problemie. Sprzęt problematyczny: LaCie 2big Dock Thunderbolt 3 16TB Podłączany do komputera: Dell Precision 7720 (Xenon, Win10 - może po ostatnim updacie Win coś padło??) Problem: Nie widzi podłączonego przez Thunderbolt. A widział wcześniej - z problemami, ale łatwo rozwiązywanymi. Opis historii szczegółowy: Chodzi o podłączenie (no i żeby normalnie widział dysk w eksploratorze, i można było używać - gdy jest jako podłączony to raczej nie ma problemu z wydajnością czyli szybkości są dobre, standardowe dla tego modelu i podłączenia). Chodzi o to, że dysk kupiłem ponad 2 lata temu i - od początku były problemy, ale zawsze szybko rozwiązywalne, tzn. jak nie widział podłączenia, wystarczyło zrestartować, jeszcze raz zainstalować sterowniki Thunderbolt, itd. I już widział i można było pracować. Taka sytuacja była od zakupu, i to z dwoma komputerami podobna: najpierw z Dellem XPS, póżniej (i obecnie) z Dell Precision 7720 (Win 10). [nawiasem mówiąc - na Win 11 nie ma możliwości przejścia, bo ma Xenona - ponoć niedozwolony na Win 11 - co to za dziwny numer? - nie żebym chciał Win11..najchętniej cofnąłbym do Win7). Niestety ostatnio tj. ok. 2 tyg. temu przy próbie podłączenia problem pozostał i nie widzi go, nie pomaga restart, reinstalacja sterowników, patrzyłem też do BIOS - wydaje się tam wszystko ok. No i nie widzi. Dlatego proszę o pomoc na Forum. pozdrawiam serdecznie Mateusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...