Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, od razu mówię że jestem kompletnie zielony w temacie wiec proszę o wyrozumiałość 😄 . 
Nie dawno złożyłem nowego kompa z MOBO: Gigabyte B660 GAMING X (w wersji ATX) z układem audio Realtek ALC897.
https://www.x-kom.pl/p/709175-plyta-glowna-socket-1700-gigabyte-b660-gaming-x-ddr4.html
Posiadam głośniki: Genius SW-HF 6000 5.1 (zakupione w 2012 roku, ale ten czas zasuwa...)
https://www.morele.net/glosniki-komputerowe-genius-sw-hf-6000-31730022101-224354/
Posiadam słuchawki: Słuchawki HyperX Cloud Silver (HX-HSCL-SR/NA)
https://www.morele.net/sluchawki-hyperx-cloud-silver-hx-hscl-sr-na-1290187/
Używam raczej w 90% głośników i w 10% słuchawek (słuchawki głównie jak gram z kimś i potrzebuje w trakcie gry rozmawiać 😄 )
Komputer służy mi głównie do gier i filmów oraz słuchania muzyki przy graniu w tytuły e-sportowe ale nie ograniczam się tylko do e-sportu podczas grania.
Raczej zależy mi na karcie dźwiękowej wewnętrznej bo głównie przesiaduje na moim stacjonarnym PC, ale jeśli byłby ciekawe opcje z kartą zewnętrzna również rozważę.
Od razu mówię że interesują mnie tylko nowe karty, żadne używki nie wchodzą w grę.
Już dawno temu polecano mi zakupić jakąś kartę dźwiękową do tych głośników jednak "tak zeszło" i nie kupiłem... 
Dlatego teraz miałbym pytanko czy w ogóle do tak starych głośników opłaca się kupno jakiejkolwiek karty dźwiękowej, czy też z aktualną integrą w płycie głównej nie zobaczę za dużej różnicy?
Czy budżet 200 zł do tego typu głośników to na dzień dzisiejszy śmieszne pieniądze i nie kupie nic rozsądnego w tej cenie, oraz warto "trochę" powiększyć budżet (przy moich wymaganiach)?
Jeśli warto kupić do mojego zestawy kartę dźwiękową, prosił bym o polecenie czegoś fajnego 😊 .

Edytowane przez lemur66

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam