Skocz do zawartości
Grzechu

Teraz Grzechu - WB

Rekomendowane odpowiedzi

Tego przesunięcia naprawdę nie zauważyłem, a patrzałem na blok Morphlinga naprawdę wiele razy. Z zapinką może byc troche problemu bo mało miejsca jest pomiędzy krawędzią bloku, a otworami na sruby do socketu, a zresztą nie chce mi się :D Mam za dużo rzeczy na głowie żeby robić teraz cokolwiek z tym blokiem.

Rąbany uchwyt :evil: ehhh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra a jak wam się podoba mój nieskończony jeszcze bloczek??

Wymiary: 77x40x5mm. podstawa 2mm (w trakcie tworzenia jeszcze zmniejsze o 0.5mm)

Finy: wysokość 3mm :? ale ,mysle ze bedzie ok. a reszta wymairów (finów): 17x32mm szerokosc pojedynczego fina 1 -1.5mm.

Oto wersja alfa

Dołączona grafika

Więc co myślicie? bo nie wiem czy zamawiać krućce czy nie, byłby ktoś chętny chociaż teoretycznie? bo moge zrobic kilka sztuk, a krucce nie sa takie tanie :( więc po co mi 10 niepotrzebnych sztuk.

Prosze o sugestie i pytania (tych ostatnich bedzie duuuzo) hehe

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jakie ty krocce kupujesz 8O te co sie waz do srodka wklada i zakreca ??

bo w castoramie w dziale ogrodowym maja mosierzne szybkozlaczki 12mm kosztuja 2zl chyba a 35mm 30zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krucce chcialem kupic od Popixa - mosiężne za 5zł bo Castoramy u mnie nie ma :? a w inncyh sklepach mają tylko małe rozmiary i większych nie sprowadzą :evil:

Arnie - jesli mógłbyś zrobić jakieś foto tych złączek czy wymierzyć jednego byłbym wdzięczny - wówczas moglibyśmy interes zrobić, ale wszytsko zależy od rozmiarów.

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podoba mi sie ten blok

 

sam taze robilem kopie MK4 morphlinga, jednakze ja uzywalem tylko 1 narzedzia- dremela i wyszlo mi z 10x wiecej finow, kazdy ok. 0.7-1mm i przerwy miedzy nimi jak tarczka dremela

 

kanaly robilem za pomoca koncowki do freozwania od dremela 8O

 

szkoda ze sie zjaral jak robilem pelna wersje bloku (wciaz go jeszcze gdziesz mam i czeka na skonczenie 8O

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krucce chcialem kupic od Popixa - mosiężne za 5zł bo Castoramy u mnie nie ma :? a w inncyh sklepach mają tylko małe rozmiary i większych nie sprowadzą :evil: 

Arnie - jesli mógłbyś zrobić jakieś foto tych złączek czy wymierzyć jednego byłbym wdzięczny - wówczas moglibyśmy interes zrobić, ale wszytsko zależy od rozmiarów.

Pozdro

jasne jutro bede jechal do hipershitu to wpadne podrodze odezwe sie na pw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podoba mi sie ten blok

 

sam taze robilem kopie MK4 morphlinga, jednakze ja uzywalem tylko 1 narzedzia- dremela i wyszlo mi z 10x wiecej finow, kazdy ok. 0.7-1mm i przerwy miedzy nimi jak tarczka dremela

 

kanaly robilem za pomoca koncowki do freozwania od dremela 8O

 

szkoda ze sie zjaral jak robilem pelna wersje bloku (wciaz go jeszcze gdziesz mam i czeka na skonczenie 8O

pokaz moze jakies fotki jak bys mógł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podoba mi sie ten blok

 

sam taze robilem kopie MK4 morphlinga, jednakze ja uzywalem tylko 1 narzedzia- dremela i wyszlo mi z 10x wiecej finow, kazdy ok. 0.7-1mm i przerwy miedzy nimi jak tarczka dremela

 

kanaly robilem za pomoca koncowki do freozwania od dremela 8O

 

szkoda ze sie zjaral jak robilem pelna wersje bloku (wciaz go jeszcze gdziesz mam i czeka na skonczenie 8O

Wiesz gdyby mial dremela to bym robił dremelem, ale nie mam a nie oplaca mi sie kupowac dremela za 200 a Toye sobie podaruje :)

A i rozumiem ze z 10x to tylko tak walnąłeś - bo IMHO dużo by tego było :D .

Dobra MK4 to juz przeszlosc - wyszlo jak wyszlo tylko zapinke musze poprawic i wyniki beda duzo lepsze. Ciekawe co bedziew jak skoncze mojego WW. Co sądzicie o nim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grzechu a wziłeś pod uwage to że przy mocowaniu na dziury to jądro procka nie wypada na srodku tylko 5mm w bok ze wzgledu na wajche do socketa

Troche przesadziles, srodek rdzenia jest przesuniety ok 1mm (suwmiarka nie wchodzi mi wiec ultra dokladnie nie powiem) wzgledem miejsca przeciecia sie dziur od socketa ;) Dlatego grzechowi wyszlo prawie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardziej do WW, ale reszte bloku zaprezentuje w wersji finalnej.

Nikt nie ma zastrzezen do wysokosci bloku i finów?? 8O czyli wszystko ok :?: :wink:

Sory ze sie nie laduja tak jak byscie tego chcieli, ale nie znam zadnego adresu ktory oferowałby szybkie lacze i duuzo miejsca na WWW.

Dzisiaj zabrałem się za ten bloczek i zmienił się jego wygląd dość diametralnie, ale nie będzie to miało wpływu na wydajność.

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:arrow: bardzo ladnie to dopracowales, porownujac z poprzednia wersja (moze to tylko zdjecie robi efekt ;)). czekam z niecierpliwoscia na Twoje kolejne kroki ku koncowemu efektowi jaki bedzie posiadal blok. trzymaj tak dalej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardzo ladnie sie prezentuje :)

zapodaj zdjecia calego bloku

Hehe dzięki

Zdjęć całego bloku nie mam po narzaie mam tylko podstawe - dopiero dzisiaj udało mi się zdobyć odpowiednie złączki no i był problem bo nie wiedziałem jaki gwint w poly zrobić więc wcale nie zaczynałem robić topu.

Co do finów to rzeczywiście są nierówne, ale zwykłą piłką metalówką ciężko zrobić coś równego. Wysokość też chyba ujdzie - mam nadzieje.

Jeśli ta wersja będzie dobra to zrobie lepszą z płaskownika 10mm, może troche inaczej potne ten blok i zamiast finow zrobie piny - hmm.

Teraz mam pytanko do was - myślicie że 4 nagwintowane dziurki 4mm o grubosci 2mm utrzymaja top, docisna oring i wytrzymaja cisnienie wody?? Myslałem żeby użyć kleju, ale wtedy blok byłby zaklejony na cacy.

Co myślicie??

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klej sobie kategorycznie daruj :)

 

Rozumiem ze rozwazasz male srubki z uwagi na cienka podstawe? W sumie jedyne wyjscie jakie widze, to umieszczenie ich odwrotnie, czyli glowka do spodu, omijajac socket. Ogolnie najlepiej dac m4 lub m5, m3 sa troche slabe. Jak masz jakis plaskownik 2mm gruby to poprobuj na nim jak trzyma gwint. Jesli top przykrecilbys powiedzmy 6-8 srubami m3/m4 wkrecanymi w dno tez powinno utrzymac :)

 

Sruby to jest zdecydowanie droga w ktora nalezy sie udac, w naszych wszystkie bloczki witrzymuja dzieki temu cisnieniu ok 6 atmosfer. Przy kleju raczej nie ma szans...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie mowcie ze m3 sa slabe mi DWIE trzymaja cooler titana (alu) na moim p2 sa tak skrecone ze proc jest wygiety (btw trzeba miec pozadne srobki a nie goowno jakies)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nagwintowane mam na sruby m4. Top bedzie przykręcony + silikon, ktory bedzie rozprowadzony wszedzie oprocz miejsc gdzie bedzie plynac woda - tam bedzie oring wiec mylse ze bedzie trzymac. Silikon, ten ktory mam jest uzywany do klejenia roznych czesci w samochodach, motorach.

Pomysl z łebkami od dołu odpada - bedzie sie pokrywac z powierchnia coppershima wiec.... Klej + srubki powinno wystarczyc, a zreszta beda testy cisnieniowe i jakby cos nie gralo to mozna kombinowac inaczej.

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łebki i tak mogą być od spodu - wywierć wgłębienie, żeby mogły się schować i nawet przykleić. Co do gwintowania miedzi - IMO trochę ryzykowne. Miękka jest.

A co do finów - IMO wysokość powinna wystarczyć (w wodzie nie muszą być wysokie i tak do końców już niewiele ciepła dotrze. A to, że są nierówne, to IMO nawet zaleta - pomoże zaburzyć przepływ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łebki i tak mogą być od spodu - wywierć wgłębienie, żeby mogły się schować i nawet przykleić. Co do gwintowania miedzi - IMO trochę ryzykowne. Miękka jest.

podstatwa ma 2mm wiec gdybym chcial schowac lebki musialbym przewiercic cala podstawe a to mija sie dokłądnie z celem wiec odpada.

Co do gwintowania - zawsze gwintowałem w miedzi i nie bylo problemow, a ze 2mm tylko to ma wysokosci to juz trudno - inaczej nie potrafilem no chyba ze jeszcze mniej :D Mysle ze 4 sruby na gwint m4 + duża dawka kleju silikonowego powinno spoko utrzymac. Jak nie to mam jeszcze jednego asa w rękawie :twisted:

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no jaki banał :!: :evil: :evil: :evil: Zakupiłem fajne chromowane złączki, ale kurde nie mam jak nagwintować polieglanu :evil: fuck

Próbowałem przerobić inną złączkę o tym samym rozmiarze gwintu na gwintownik, ale z marnym wynikiem. Gwint to 3/8" a ja za cholere nie moge nic odpowiedniego znaleźć.

Kurde no i prace stoją. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...