maciej Opublikowano 31 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2003 Mam od miesiaca Sapphire Atlantis 9100. Wentek zaczal strasznie wyć wiec najpierw kropelka oliwki maszynowej i bylo git. Jednakze stwierdzilem ze to jest zabieg na krotką mete i wymienilem wentek (SAM WENTYLEK!) i przykrecilem go do ORYGINALNEGO radiatorka. Pytanie, czy wymiana WENTYLKA nie RADIATORA powoduje utrate gwarancji??? Chyba ze producent zaklada ze jego wentek bedzie dzialal przez rok gwarancji a jego karty sa tak zywotne ze NIC im nie bedzie dolegać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erio Opublikowano 31 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2003 lepiej zachowaj stary wentylek ... i jak ci sie cos zepsuje to go zamontuj ponownie ... każda wymówka jest dobra do zabrania gwary Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej Opublikowano 31 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2003 Problem w tym ze wentyl juz nie istnieje...Lezy gdzies na wysypisku miejskim.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reed Opublikowano 31 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2003 Kazda ingerencja w przedmiot gwarancji prowadzi do jej utraty. W takim wypadku jak brak oryginalnego wentyla, przy probie reklamowania go, moze (zalezy od servisantow i ich spostrzegawczosci) spowodowac odmowe jego przyjecia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 31 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2003 Zapozyczysz wentyl od kumpla. Ale jezeli masz juz karte jakis czas i nic sie nie dzieje to luz. Chyba ze ja mocno krecisz to wtedy moze sie gwara przydac :? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue Opublikowano 31 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2003 powinni ci karte jak cos sie jej stanie spokojnie wymienic. jak będą się czepiać ze nie ma orginalnego wentyla to powiesz ze się zepsuł i go wymieniłes. A jak powiedza ze nie wezna bez tego wentyla to powiedz ze mieszkasz daleko stąd i ze nie pojedziesz po z<span style="color:red;">[ciach!]</span>y wentyl do domu. Karta jest uszkodzona a nie wentyl!! A tak na marginesie jesli grafika ci juz chodzi kilka miesiecy i chodzi dobrze i nic sie nie dzieje to nie masz obaw.Predzej ci się gwarancja na karte skonczy niz ci sie popsuje.Chyba ze zaczniesz teraz ostro podkrecac i przesadzisz ale to juz inna bajka :wink: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egeba Opublikowano 31 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2003 Hej! To ja sie podepne do tematu. Czy jezeliu naoliwie wentylatorek na grafie to strace gwarancje??? Coprawda wentyl halasuje tylko kilka sekund po starcie ale obawiam sie ze chodzi pozniej wolniej niz moze. Moga sie przyczepic do tego ze odkrecalem wentylator i oliwilem, czy np mam to traktowac jak np. czyszczenie budy od czasu do czasu tj. konserwacja kompa?? Karta ta sama co w temacie(jest nowa ma 2 mies) Pozdrawiam Egeba Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronek2000 Opublikowano 31 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2003 Egeba nie cofną ci gwarancji, jeśli tego nie zauważą. Jeżeli przy okazji nie zostawisz jakichs bardzo widocznych śladów (np. od srubokręta), że dłubałeś przy karcie to nie ma szans, żeby zauważyli, że wentylator smarowałeś. Przecież go nie zdejmą i nie bedą testowali, czy smar jest oryginalny. Smaruj go ile chcesz, tylko nie rób żadnych mechanicznych uszkodzeń, a nie będzie żadnych problemów z gwarancją. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej Opublikowano 31 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2003 Wlasnie to mnie oslabia z eingerencja w przedmiot reklamacji, w tym przypadku wentylek sprawia ze trace gwarancje. Najpierw niech producent zapewni bardzo dobra jakosc podzespolow i potem pogadamy.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nessay Opublikowano 31 Lipca 2003 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2003 jesli koles w sklepie jest spostrzegawczy to nie zobaczy. ja jak bym zobaczył, ze wentyl mi cos głośniej szumi to bym oddał na gwarancje - musiałby przyjąć. po co samemu ingerować w coś za co zapłaciłes? teraz masz tylko problem ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...