Skocz do zawartości
Luckovv

Wymiana obudowy w laptopie msi gl73

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wydarzyła się u mnie nieciekawa sprawa, mianowicie spadł mi laptop i niestety cała obudowa się rozleciała. Dosłownie nie ma elementu który nie byłby uszkodzony ( mowa o obudowie), natomiast wnętrze jest w stanie nienaruszonym. Szukałem informacji na ten temat ale nie mogłem niczego znaleźć, dlatego przyszedłem tutaj na forum prosić o pomoc. Mianowicie mam możliwość zakupienia uszkodzonego laptopa z dobrą obudową. 

Mój laptop: https://www.x-kom.pl/p/487407-notebook-laptop-173-msi-gl73-i7-8750h-8gb-1tb-gtx1050.html

Laptop na przeszczep obudowy: https://www.x-kom.pl/p/488391-notebook-laptop-173-msi-gl73-i5-8300h-8gb-1201tb-gtx1050.html

Nie mogę znaleźć nigdzie informacji na temat płyty głównej czy są identyczne i czy wszystko będzie pasować. Z drugiej strony też nie jestem jakimś profesjonalistą tylko laikiem, który ma "zajawkę" na takie zabawy. Z tego powodu piszę tutaj na forum, aby zasięgnąć wiedzy profesjonalistów, bądź ludzi którzy znają się na tym temacie lepiej ode mnie. Z góry dziękuję za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy wyjścia są w tych samych miejscach. najprościej porównać jak się rozkręci obudowę.
Porównując zdjęcia to jest to samo.

Edytowane przez Setnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem polega na tym, że nie mam możliwości obejrzeć tej obudowy przed zakupem, a kwota nie jest jakaś mała biorąc pod uwagę, że jest to sama obudowa. Czyli rozumiem, że nie powinno być czegoś takiego, że np. dana śrubka jest o 2mm przesunięta itp. ? Tylko po prostu jak dostanę zdjęcie wnętrza to "na oko" jestem w stanie ocenić czy będzie pasowało, tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji