MgeeN Opublikowano 11 Października 2022 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2022 Witam, Planuję kupić małego laptopa na wykłady najlepiej max 14 cali, tak w cenie 1500 - 2000 zł, z systemem W11. Zależy mi głównie na tym, żeby był cichy i bateria długo trzymała, fajnie też jak by płynnie chodził i się nie zacinał przy włączaniu wielu kart. Oczywiście wydajność w grach itd. mnie nie interesuje, od tego mam PC-ta, a laptop ma służyć tylko do notowania i ewentualnie Excela i Accessa. Jakie byście polecili laptopy w tej cenie ? Jeśli studiując też notowaliście na laptopach/tabletach, to jakie są, waszym zdaniem, do tego najwygodniejsze urządzenia ? Jak narazie znalazłem takiego, ale nie wiem czy nada się na wykłady: https://www.x-kom.pl/p/744389-notebook-laptop-140-asus-x415ea-ek1337ws-g7505-8gb-128-win11smicrosoft365.html?gclid=CjwKCAjwqJSaBhBUEiwAg5W9p4vKeK_9p4dHLBfwc0EihXlUvwqKdSVb8j9e9PHCzQI54E8GS694TRoCNbwQAvD_BwE Jeśli to istotne, to dodam że studiuję teleinformatykę :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...