Skocz do zawartości
MgeeN

Zakup małego laptopa na studia - jaki wybrać ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Planuję kupić małego laptopa na wykłady najlepiej max 14 cali, tak w cenie 1500 - 2000 zł, z systemem W11. Zależy mi głównie na tym, żeby był cichy i bateria długo trzymała, fajnie też jak by płynnie chodził i się nie zacinał przy włączaniu wielu kart. Oczywiście wydajność w grach itd. mnie nie interesuje, od tego mam PC-ta, a laptop ma służyć tylko do notowania i ewentualnie Excela i Accessa. Jakie byście polecili laptopy w tej cenie ? Jeśli studiując też notowaliście na laptopach/tabletach, to jakie są, waszym zdaniem, do tego najwygodniejsze urządzenia ?

Jak narazie znalazłem takiego, ale nie wiem czy nada się na wykłady: https://www.x-kom.pl/p/744389-notebook-laptop-140-asus-x415ea-ek1337ws-g7505-8gb-128-win11smicrosoft365.html?gclid=CjwKCAjwqJSaBhBUEiwAg5W9p4vKeK_9p4dHLBfwc0EihXlUvwqKdSVb8j9e9PHCzQI54E8GS694TRoCNbwQAvD_BwE

Jeśli to istotne, to dodam że studiuję teleinformatykę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Notatki odręczne na tablecie to świetna sprawa, całą matematykę tak pisałem.

W Twoim budżecie mogę polecić ThinkPada L380/390 Yoga, koniecznie na 8 generacji Intela. Przed zakupem zweryfikuj stan baterii. Urządzenie jest fajne, mobilne, na baterii do kilku godzin pracy. Wykonane z tworzyw sztucznych wzmacnianych włóknem szklanym. Niestety, kadłubek dość mocno podatny na wyginanie, ale zapewne 3 razy lepiej niż w takich budżetowcach do jakiego linka wrzuciłeś. Pewnymi minusami w kontekście starzenia się mogą być brak Thunderbolta i fakt, że od premiery minęły już prawie 4 lata. Ale często mają bogate wyposażenie (kamera IR, FPR, podświetlana klawiatura, piórko w zestawie), 2 sloty na RAM, a klawiatury są te same co w ThinkPadach T480.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji