rcicho Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Jutro kupuje Athlona 1700+ (0.13) serii ktora ponoć dobrze się kręci (niestety nie wiem ktora doklądnie bo kupiłem na Allegro od solidnego sprzedawcy). W domu mam już nowiotka płyte glowna Soltek SL-NV400-64 nForce2 400 DDR400 na nowym jednokanałowy kontrolerze pamieci. Do tego mam już nową kosc TwinMos PC3200 na kosciach TwinMosa. Jak to wszystko podkrecić tak aby i stabilnie było i dość wydajnie? Czy ten procek pojdzie na obsługiwanej oficjalnie szynie 200Mhz? Na jakich wartosciach (glównie napiecie) ustawić te TwinMosy? Dodam, ze w tym temacie jestem raczej początkujący ale bedę ustawiał wszystko razem z kolegą, ktory troche wiecej wie odemnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rcicho Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Aha dodam - coler jest jakis Colorful czy tez Colorbox dość duży i na razie chlodzi bez problemów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rcicho Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Aha dodam - coler jest jakis Colorful czy tez Colorbox dość duży i na razie chlodzi bez problemów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
??????? Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2003 ja proponuje najpierw FAQ poczytac :P :evil: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...