Cezar9494 Opublikowano 1 Lipca 2023 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2023 Witam. Próbuję złożyć komputer a że się dogłębnie nie znam na tym, metodą youtube i google poskładałem takie cuś. https://www.komputronik.pl/wishlist/show/canonical/ff6a9721171ce605412dfcdda44d5e41f4daaa06 Pytanie brzmi 1. Czy wszystko do siebie pasuje 2. Zaciąłem się na dysku, ponieważ nie wiem czy zdołam podłączyć go razem z tą kartą graficzną. Nie znam się na tych gniazdach. 3. Czy jest jakiś poradnik cokolwiek co by mi pomógł poskładać kompa, podłączenie procka, pasty, karty itp itp nie jest dla mnie problem tylko nie mam zielonego pojęcia na temat płyt głównych a kabelki jakoś trzeba będzie podłączyć do zewnętrznych portów ala usb. Czy jednak jest to zbyt skomplikowane i będę musiał dymać do sklepu komputerowego i prosić o montaż. Dlaczego taki komp a nie inny Kompa składam do pracy na photoshopie i bleder 3d ale również lubię w coś pograć. Z tego co słyszałem i patrzyłem to owy raden rx 6950 xt jest wiele tańszy a jest bardzo podobny wydajnie do nividia 4060 rtx. A procesor wybrałem pod kątem programów z których korzystam wiec pomyślałem że lepiej jest zainwestować w ryzena niż intela. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...