GregorJan Opublikowano 6 Lipca 2023 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2023 Witam, proszę o pomoc z uszkodzonym Harmonogramem zadań. Za pomocą narzędzia rejestru z pakietu WIndows 11 Manager usunąłem kilka kluczy rejestru związanych z programem, który odinstalowałem. Wykonana została kopia rejestru. Po tej operacji przestał poprawnie działać harmonogram zadań i wszystkie programy uruchamiające się z niego - otrzymuję komunikat „Usługa harmonogram zadań nie jest dostępna. Harmonogram zadań ponownie spróbuje nawiązać połączenie”. Po zatwierdzeniu tego komunikatu harmonogram się uruchamia, ale programy dodane tam nie uruchamiają przy starcie systemu. Próba przywrócenia kopii rejestru kończy się komunikatem, że nie wszystko zostało dodane. Nie naprawia to harmonogramu. W pliku kopii rejestru jest wiele wpisów niezwiązanych z usuniętym kluczem przez narzędzie, ale też nie ma tam nic związanego z harmonogramem. Nie wiem jak to możliwe, że harmonogram został uszkodzony. W menedżerze usług harmonogram jest ustawiony na Włączony i Automatycznie i się włącza. Problem jest z błędem, który pojawia się automatycznie po włączeniu gdy harmonogram przechodzi do Biblioteka Harmonogramu zadań. Czyżby narzędzie rejestru usuwało to co nie powinno a kopia zapasowa tego nie obejmowała? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...