Skocz do zawartości
GregorJan

Usługa harmonogram zadań nie jest dostępna

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o pomoc z uszkodzonym Harmonogramem zadań.
Za pomocą narzędzia rejestru z pakietu WIndows 11 Manager usunąłem kilka kluczy rejestru związanych z programem, który odinstalowałem. Wykonana została kopia rejestru.
Po tej operacji przestał poprawnie działać harmonogram zadań i wszystkie programy uruchamiające się z niego - otrzymuję komunikat „Usługa harmonogram zadań nie jest dostępna. Harmonogram zadań ponownie spróbuje nawiązać połączenie”.
Po zatwierdzeniu tego komunikatu harmonogram się uruchamia, ale programy dodane tam nie uruchamiają przy starcie systemu.
Próba przywrócenia kopii rejestru kończy się komunikatem, że nie wszystko zostało dodane. Nie naprawia to harmonogramu. W pliku kopii rejestru jest wiele wpisów niezwiązanych z usuniętym kluczem przez narzędzie, ale też nie ma tam nic związanego z harmonogramem. Nie wiem jak to możliwe, że harmonogram został uszkodzony.
W menedżerze usług harmonogram jest ustawiony na Włączony i Automatycznie i się włącza. Problem jest z błędem, który pojawia się automatycznie po włączeniu gdy harmonogram przechodzi do Biblioteka Harmonogramu zadań.
Czyżby narzędzie rejestru usuwało to co nie powinno a kopia zapasowa tego nie obejmowała?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...