Astec Napisano 22 Października 2023 Zgłoś Napisano 22 Października 2023 Witajcie, Zastanawiam się jak wygląda realizacja gwarancji w sytuacji gdy faktura zakupu została wystawiona na inną osobę (plus brak dostępu do konta do sklepu). Spotkałem się z rozbieżnymi opiniami tj. brak szans na uznanie gwarancji albo w jakimś sklepie to nie przeszkadza. Czy gwarancja przechodzi na następnego kupującego? Jak wygląda polityka największych sklepów z elektroniką (X-Kom, morele, Komputronik itd)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonusso3 Napisano 22 Października 2023 Zgłoś Napisano 22 Października 2023 Jak masz dowód zakupu to zadzwoń do sklepu i się zapytaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.T... Napisano 23 Października 2023 Zgłoś Napisano 23 Października 2023 Witam Wszystko zależy od tego na kogo trafisz w punkcie, salonie czy sklepie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karro Napisano 23 Października 2023 Zgłoś Napisano 23 Października 2023 20 godzin temu, Astec napisał(a): Zastanawiam się jak wygląda realizacja gwarancji w sytuacji gdy faktura zakupu została wystawiona na inną osobę (plus brak dostępu do konta do sklepu). Spotkałem się z rozbieżnymi opiniami Bo sklepy to traktują różnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yellonek Napisano 27 Października 2023 Zgłoś Napisano 27 Października 2023 Ostatnio czytałem arrtykuł na temat - Unia Europejska podbno nas tu ratuje i gwarancja jest przypisana do przedmiotu a nie osoby. Np. w Stanach jest inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...