CozzY Opublikowano 8 Stycznia 2024 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2024 Sytuacja wygląda tak że od lat jestem fanem AMD i na tym sprzęcie (CPU oraz GFX) budowałem konfiguracje zarówno dla siebie jak i dla syna. Jakoś rok temu znudziła mi się jednak trochę ta zabawa i dalem swój niezły zestaw młodemu. W zamian wziąłem jego starego kompa. Stał tak i się kurzył, aż wpadła mi okazyjnie w ręce Intel Arc A770. Wyciągnąłem i sprzedałem RX 580 i teraz mi znów chodzi po głowie żeby coś tam wymienić. Aktualny konfig to:Ryzen 7 1700Asus Rog Strix B350 Gaming-F16 GB Aegis iiyama G-Master 34" 3440x1440 Automatycznie pomyślałem o kupnie R5 5600X bo płyta obsłuży ten CPU, a różnicy między PCI-E v.3 a PCI-E v.4 w praktyce przy takich podzespołach nie będzie. Potem jednak gdzieś wyczytałem, że ta A770 dobrze się dogaduje z CPU Intela (zapomniałem jak się ta technologia nazywa) i w pewnych okolicznościach system dostaje trochę więcej wiatru w żagle. Nie znam się na prockach Intela zupełnie ale wg opinii w necie odpowiednikiem cenowym i wydajnościowym byłoby tu i5-12400f. Wtedy musiałbym wymienić też mobo do czego mi się nie pali, ale byłoby do zrobienia. Komputer w sumie służy do... niczego. Czasem coś tam odpalę ale do grania mam 3 konsole więc też bez spiny. Po prostu lubię mieć komputer i przy nim grzebać i tyle Wysłane z mojego RMX3563 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axsin302 Opublikowano 10 Stycznia 2024 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2024 Aby wpelni wykorzystać potencjał tej karty musisz mieć opcje DXVK poczytaj sobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...