Skocz do zawartości
Akemi33

Jaki komputer i monitor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam piszę z prośbą o pomoc z wyborem komputera i monitora.
Z początku wspomnę, że na komputerach nie znam się praktycznie wogle, aktualnie posiadam laptopa gamingowego predator helios 300, który po 7 latach ledwo mi cokolwiek odpala, i niedługo chciałabym przenieść się na komputer. Głównie miałby mi on służyć do grania, gdzie oczekuję że gry będą odpalane w dobrej jakości, ale także do grafiki komputerowej za którą mam zamiar się wziąć. Liczę na to, że komputer będzie mi starczył na wiele lat i nie będzie jakoś bardzo głośny. Jeśli chodzi o cenę to myślę, że maksymalnie do 10 tysięcy, ale jak już wspomniałam nie znam się i nie mam za bardzo pojęcia ile co kosztuje. Aktualnie głównie się rozglądam, gdyż jeszcze zbieram, ale chciałabym się zorientować ile to by kosztowało i co bym miała kupić.
Z góry dziękuję🤍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trochę więcej szczegółów:

cenę już mamy, monitor jakiś byś chciał cale/rozdzielczość, jesteś zainteresowany RT/DLSS czy jednak wydajność. Składanie w sklepie ? zainstalujesz sobie windowsa, masz klucz ? oprócz ciszy coś ma wejść w cenie zestawu ? klawa, myszka ? Ma wyglądać czy jednak niezawodność 

 

10k to na pewno 7800x3d i 7900 xtx / 4080 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Monitor wydaje mi się że 24 cale są wystarczalne, RT/DLSS tak, zapewne tak ale to będę jeszcze musiała poszukać gdzie, nie posiadam klucza, klawiaturę myszkę słuchawki mam więc raczej nic z dodatków nie dochodzi, fajnie jakby wyglądało też ładnie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://www.purepc.pl/jaki-komputer-do-gier-kupic-polecane-zestawy-komputerowe-na-styczen-2024-gotowe-konfiguracje-w-roznych-cenach?page=0,16