Skocz do zawartości
Chytruseq

Nowy PC - czarny ekran - płyta Płyta Asus PRIME B650-PLUS uszkodzona?

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko poza CPU i mobo zostało raczej wyeliminowane. Nie mam nikogo kto ma platformę AM5, żeby u niego przetestować, więc obie części wysłałem na reklamacje do morele.net. Dzisiaj dotarły do morele. Około 14 sprawdziłem statusy RMA na Morele. RMA  dotyczące mobo otrzymało status wysłane do Serwisu Zewnętrznego Natomiast CPU otrzymało status "[4_Z0] Zamówiono nowy towar" i pojawiło sie nowe zamówienie na CPU z kwotą do zapłąty 0zł.
Ciekawe czy w ogóle sprawdzali ten CPU i to on sie okazał wadliwy, czy po prostu od razu wymieniają na nowy, bo coś dziwnie szybko sie z tym zgłoszeniem rozprawili.

Składając reklamacje, okazało sie, że znajomy składając zamówienie na morele kupił mobo od zewnętrznego sprzedawcy (CASEKING). Nie wiem czy proces reklamacji wygląda wówczas inaczej i od razu odsyłają produkt dalej?  Morele ma w ogóle jakiś swój wewnętrzny serwis i sprawdza cokolwiek, czy odsyła od razu do serwisu producenta?  Nie wiem co morele dokładnie ma na myśli dając ten status w przypadku kupienia z morele od innego sprzedawcy. Chyba nie odesłali tego do "sprzedawcy" tylko od razu do serwisu Asus?

Edytowane przez Chytruseq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Chytruseq napisał(a):

Wszystko poza CPU i mobo zostało raczej wyeliminowane. Nie mam nikogo kto ma platformę AM5, żeby u niego przetestować, więc obie części wysłałem na reklamacje do morele.net. Dzisiaj dotarły do morele. Około 14 sprawdziłem statusy RMA na Morele. RMA  dotyczące mobo otrzymało status wysłane do Serwisu Zewnętrznego Natomiast CPU otrzymało status "[4_Z0] Zamówiono nowy towar" i pojawiło sie nowe zamówienie na CPU z kwotą do zapłąty 0zł.
Ciekawe czy w ogóle sprawdzali ten CPU i to on sie okazał wadliwy, czy po prostu od razu wymieniają na nowy, bo coś dziwnie szybko sie z tym zgłoszeniem rozprawili.

Składając reklamacje, okazało sie, że znajomy składając zamówienie na morele kupił mobo od zewnętrznego sprzedawcy (CASEKING). Nie wiem czy proces reklamacji wygląda wówczas inaczej i od razu odsyłają produkt dalej?  Morele ma w ogóle jakiś swój wewnętrzny serwis i sprawdza cokolwiek, czy odsyła od razu do serwisu producenta?  Nie wiem co morele dokładnie ma na myśli dając ten status w przypadku kupienia z morele od innego sprzedawcy. Chyba nie odesłali tego do "sprzedawcy" tylko od razu do serwisu Asus?

No właśnie dobre pytanie zadałeś - sam chętnie poznałabym odpowiedź. Sam z tamtad od dawna nie kupuje ze względu na udział innych sprzedawców, po tym jak zapsul mi się wentylator, i przy próbie reklamacji morele kazało mi odsyłać towar do sprzedawcy - sklepu sprzedającego wewnątrz morele (już nie pamiętam jak się zwał). To było jakieś półtora roku temu, nie wiem jak jest teraz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...