Skocz do zawartości
|\/|ASO|\|

Jak wrzucać zdjęcia na forum?

Rekomendowane odpowiedzi

Dużo nowych osób nie wie jak dodawać zdjęcia w topikach, gdy mają coś ciekawego do pokazania np. zdjęcia z cyfrówki swoich sprzętów itp., w dalszej części postaram się to w miarę szczegółowo opisać :D

 

Gdy chcemy pokazać zdjecie, które zobaczyliśmy u kogoś na stronie wystarczy wtedy odnaleść je ponownie na internecie ponieważ potrzebny nam będzie dokładny adres zdjęcia. W tym celu klikamy prawym przyciskiem myszy na zdjęciu, wybieramy Właściwości i kopiujemy adres (najczęściej zaczynający sie od http:// :wink: ) gdy juz mamy adres możemy wrzucić go do jakieś topiku między znaczniki lub .

 

Przykłady:

 

 

lub bardziej modem friendli

 

adres do zdjęcia

 

Sprawa komplikuje się nieco bardziej, gdy zechcemy pokazać fotki, które mamy na dysku. W tym celu musimy założyć konto na jakimś darmowym serwerze www (tylko nie na Republice :evil: ), np. na Lycos. Gdy już się zarejestrujemy i uruchomimy już konto musimy jakoś wgrać nasze obrazki na nie w celu ich zlinkowania. Posłuży nam do tego klient FTP wbudowany do Total Commandera. Z górnego menu wybieramy Sieć / FTP połączenie wyskakuje nam nowe okienko, w którym naciskamy Nowe połączenie i wypełniamy tabelki.

 

Sesja : tutaj wpisujemy dowolną nazwę

Nazwa hosta: bardzo ważne, aby wpisać prawidłowo (dla Lycosa to ftp.members.lycos.co.uk )

Użytkownik: wpisujemy nazwę uzytkownika (taką samą jak przy rejestracji konta)

Hasło: wiadomo :) (takie samo jak przy rejestracji konta)

 

Jeśli prawidłowo wpisaliśmy dane klikamy w OK, okno zamknie się samo, następnie na oknie Połącz z serwerem FTP klikamy Połącz.

 

W tym momencie, jeśli wszystko wpisaliśmy prawidłowo powiniśmy bez problemu wejść na nasze konto :)

 

Teraz wystarczy przegrać zdjęcia z dysku na konto i już można je publikować na forum :)

 

Wasze linki będą wyglądać np. tak

[url=http://members.lycos.co.uk/nazwa_usera/jakaś_nazwa.gif]http://members.lycos.co.uk/nazwa_usera/jakaś_nazwa.gif

Na koniec pamiętajcie, żeby nie wrzucać na forum zdjęć o dużych rozmiarach, bo takie rozwalają układ strony i później trzeba przewijać stronę na boki, żeby można było normalnie czytać posty. Pamiętajcie też, aby zdjęcia nie ważyły zbyt dużo bo na forum są też użytkownicy modemów.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To samo, ale jeszcze wyraźniej: ;)

 

1. Żeby można było udostępnić obrazek na forum, musi się on znajdować na jakimś serwerze.

2. Jeżeli chcemy udostępnić własny obrazek (np. zrzut pulpitu), zakładamy konto www, by umieścić tam obrazek.

3. Darmowe konta www (strony www) oferowane przez portale mają na ogół ograniczenia związane z przepływem danych (po przekroczeniu dopuszczalnej dla danego czasu liczby wyświetleń obrazka przestanie on być wyświetlany).

 

4. Jeżeli link do obrazka wpisuje się między znacznikami , w poście wyświetlany jest obrazek.

5. Jeżeli link do obrazka wpisuje się między znacznikami , w poście wyświetlany jest link (czytający sam decyduje, czy chce zobaczyć obrazek).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wiele osób wnosi pytania o serwerki, na których mogą umieszczać zdjęcia do wykorzystania na forum. Mam oprócz znanego Lycosa pewną propozycję: serwer

Ograniczenie dla pojedynczego zdjęcia wynosi 150 kB.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

jesli ktos nie ma serverka, nie chce mu sie zakladac i nie umie takich rzeczy obslugiwac lub cos innego to niech wysle mi zdjecie na l.gaszka@mmj.pl, mam serverek 30MB bez ograniczen i mam tam tylko parenascie fotek :) pozatym serverek idzie do mnie z lanu wiec szybciutko wrzuce nawet wieksze ilosci :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

WITAM!

 

Jak ktos chce zamieszczać zdjęcia [przyjmuje nawet DUZE fotki] niech mi wysle na maila fotke a ja umieszcze ja na szybkim serwerze [bEZ OGRANICZEN] wiec prosze pisac, nie krepowac sie:

 

zavader@go2.pl

 

Czekam na fotki:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

W pierwszym poście jest błąd!

W nazwa hosta powinno być ftp.members.lycos.co.uk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
W pierwszym poście jest błąd!

W nazwa hosta powinno być ftp.members.lycos.co.uk

 

Nieprawda :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Aktualności

Artykuły



×