Skocz do zawartości
jimix

Kamerka samochodowa z funkcją nagrywania na postoju

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym się dowiedzieć co moglibyście polecić na kamerę do auta. Budżet generalnie im mniej tym lepiej (klasyk). Zależy mi, aby miała funkcję nagrywania w momencie wykrycia uderzenia, czyli zabezpieczenie na wypadek sytuacji typu uderzenie w drzwi na parkingu itp. Sprzęt ze średniej półki. Nie znam się na tym. Myślałem żeby założyć kamery przód i tył, ale nie mam orientacji co do kosztów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, jimix napisał(a):

Chciałbym się dowiedzieć co moglibyście polecić na kamerę do auta. Budżet generalnie im mniej tym lepiej (klasyk). Zależy mi, aby miała funkcję nagrywania w momencie wykrycia uderzenia, czyli zabezpieczenie na wypadek sytuacji typu uderzenie w drzwi na parkingu itp. Sprzęt ze średniej półki. Nie znam się na tym. Myślałem żeby założyć kamery przód i tył, ale nie mam orientacji co do kosztów. 

Poluj na promocje na pepperku. Co jakiś czas wrzucają tam kamerki do samochodu. Nie wskazuje konkretnej marki, bo wszystkie w przedziale 250-350zl są do siebie zbliżone jakościowo. Do tych powiedzmy 350zl większość z nich będzie miała opcje nagrywania po wykryciu wstrząsów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Godzinę temu, gregory_portman napisał(a):

Do tych powiedzmy 350zl większość z nich będzie miała opcje nagrywania po wykryciu wstrząsów.

A jak to działa ogólnie, bo słyszałem, że właśnie różnie. Kamery nie wykrywają uderzeń. Może lepiej z czujnikiem ruchu? Kolejna sprawa, to podobno potrafią dobić akumulator. Warto zakładać adapter zasilający? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, jimix napisał(a):