Skocz do zawartości
sKy321321321321

Problem z internetem od Play

Rekomendowane odpowiedzi

UPDATE: Wyjebalem tą złączkę i te kable i zrobiłem na jednym kablu 50m, niestety nic to nie dało... Wydaje mi się że muszę się przejść do playa i wymienić ruter i antenę.

Witam, przez ostatni rok mam problem z internetem, raz jest a zaraz go nie ma, i tak co chwila wystarczy ze odpalę przeglądarkę czy zacznę cos pobierać...

Na ruterze wszystko się świeci jakby działało a w rzeczywistości nie działa. Np. kiedy odpalę pobieranie wszystko zapowiada się dobrze jest dobra prędkość a po chwili prędkość spada do 0.00 kb/s, minie 20 sekund i znów wzrasta i zaraz znów go nie ma, i tak ciągle, podczas grania czy przeglądania internetu jest to samo, wywali go na chwile i zaraz znów jest nie da się nic zrobić ani nic pobrać... Proszę o pomoc, specyfikacje niżej... Mieszkam na parterze, router jest podłączony kablem ethernet na strych do anteny, kabel 30m + 20m połączone przejściówką.... Czy to może być wina tej przejściówki? Niżej jeszcze ss tego co pokazuje na stronie konfiguracyjnej podczas 'wywalenia' internetu...

Internet to NET BOX Unlimited

specyfikacja rutera:

Model urządzenia

MF258

Wersja sprzętu

V1.0

Wersja oprogramowania

ZTE_MF258K_PLAY_POL_V1.0.0B09

Wersje UBOOT

V1.1.2

Numer seryjny

329127081714

 

obraz_2024-07-09_144321884.png

Edytowane przez sKy321321321321
Update

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Luzik, użyj strony btsearch i sprawdź sobie nadajniki. A tak na serio to czy działo ci to poprawnie wcześniej jak to montowałeś?

Edytowane przez icooz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, ULLISSES napisał(a):

Taki problem raczej należy zgłosić dostawcy. Skoro płacisz za usługę, a ona nie działa prawidłowo, to niech oni szukają przyczyny.

 Byłem dzisiaj w sklepie Play i powiedzieli mi że żadnego technika nie mają żeby sprawdzić ani nic i zebym sam kombinował, wymienić kabel, złączkę, itp...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niepoważni ludzie. Dzwoń na infolinię (uważaj na płatne numery - najlepiej dzwonić na zwykły pełny numer z telefonu w innej sieci, który ma nielimitowane rozmowy). Powiedz, że mają przyjechać i to sprawdzić, bo inaczej rozwiązujesz umowę i idziesz do konkurencji, która umie ogarnąć swój sprzęt. Przecież to nie jest nawet śmieszne, bez sensu płacić za usługę, która nie działa nawet na minimum.

Ten MF258 to jest ten sprzęt na dole, czy on jest przy antenie, a na dole jest kolejny router (np jakiś TP-Link)?
Łączenie kabli LAN to słaby pomysł - tym bardziej na takich odległościach.
Jak podłączysz kabel LAN do tego wynalazku i do laptopa, to jeśli kabel antenowy jest ok, internet na laptopie powinien śmigać dobrze. Jeśli nie, to problemem jest antena lub modem, czyli sprzęt od nich. Sama informacja o braku karty sim już sugeruje problem z routerem, który tylko dostawca internetu może naprawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można spróbować wymienić.

Wcześniej można by jeszcze:
1. Odłączyć od prądu.
2. Wyczyścić z kurzu jak jakiś jest (sprężonym powietrzem przykładowo).
3. Wyciągnąć kartę, przetrzeć i włożyć.
4. Sprawdzić przewody.
5. Podłączyć.

No i jak to na strychu leży, zakurzone, w wysokiej temperaturze, to może zwyczajnie się grzeje? Nie jest przypadkiem tak, że wieczorami działa lepiej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znaczy to jest na dachu strychu, wychodzi przez okno i zrobiony jest taki maly maszt i na tym jest antena prosto w stronę masztu play

Myślę czy nie zdjąć tej anteny i podłączyć jej w domu i zobaczyć czy będzie to samo, może wtedy wyjdzie że działa na krótkim kablu i że to przez złączkę lub kabel?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podesłałbyś modele jakieś urządzeń?
Kolega ma pewnie ODU-IDU.

 

Również dobrze mogło działać spoko na początku jak miałeś coś "gratis" na początek, a po X miesiącach przestało.

 

Podeślij modele, czy to z pudełka czy coś i podumamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...