Skocz do zawartości
Fatboy01

Komputer do 2000zł

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebny komputer do gier. Budżet to 2tys zł. mogą być to cześci nowe lub używane. Jestem zielony w temacie. Potrzebny głównie do gier. Jakieś gta 5 i inne takie. Może ma ktoś na sprzedaż taki komputer

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam 

w takiej cenie na nowych częściach to szału nie będzie xD 

taka propozycja np.

Procesor AMD Ryzen 5 3600, 3.6 GHz, 32 MB, BOX (100-100000031SBX)

Płyta główna MSI B450M PRO-VDH MAX

Pamięć Corsair Vengeance LPX, DDR4, 16 GB, 3200MHz, CL16 (CMK16GX4M2B3200C16)

Dysk SSD PNY CS2230 500GB M.2 2280 PCI-E x4 Gen3 NVMe (M280CS2230-500-RB)

Obudowa Zalman S3 TG

Zasilacz SeaSonic A12 600W (SSR-600RA)

Karta graficzna Asus Dual GeForce GTX 1650 OC Evo 4GB GDDR6 (DUAL-GTX1650-O4GD6-P-EVO)

a jeśli chodzi o PC np. używany to tylko i wyłącznie jak części są jeszcze na gwarancji producenta, oraz sprzedający posiada dowód zakupu.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zestaw który zaproponował @Mr.T...wyglada bardzo fajnie tylko to GPU (sprawdziłem 700zł w owocowym sklepie). Dołóż 300zł i kupisz używanego RTX 3060Ti z roczną gwarancją. Ewentualnie jeśli budżet jest nieprzekraczalny to wolałbym nawet używkę jakiegoś RTX 2070 Super chodzą po 700zł tylko z odbiorem osobistym i gwarancją rozruchową (ceny z OLX) Skoro jesteś zielony to po GPU jedź z kolegą co ogarnia temat.  

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Takie spostrzeżenie.

trochę zaskoczenie mnie że RTX 2070 Super można już wyrwać w takiej cenie na OLX,  bo na Alledrogo trochę popłynęli z cenami, ale 

ale kupując od kogoś i nie od znajomego, nie ma gwarancji że ktoś nie wykorzystywał karty do kopania, a nie ma programów aby np. sprawdzić tak jak dla dysków ile np. karta przepracowała godzin pracy.