novusik Opublikowano 12 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia (edytowane) Witam, od dłuższego czasu doświadczam skoków pingu i packet loss przy graniu w gry Blizzarda (Cod, Wow). Na początku działo się to sporadycznie, raz dziennie i co 3 dni powiedzmy, natomiast teraz problem pojawia się dzień w dzień niezależnie od dnia ani godziny. W trakcie występowania problemu "reszta" internetu działa normalnie. W tle leci stream z twitch.tv, Youtube również sprawdzany w trakcie, wszelakie Spotify, Discordy itd. bez problemu. INFO O INTERNECIE: • Światłowód 600/100MB/s • Router: Halny HL-4GQVS • Komputer połączony z modemem kablem Cat.6 S/FTP (zmieniany w lipcu) PC SPECS: • CPU: i7-10700KF • GPU: Asus ROG Strix Radeon RX 6600XT Gaming OC • RAM: CRUCIAL BallistiX 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHz CL16 • RAM2: G.Skill Ripjaws V 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHz CL16 • MOBO: MPG Z490 GAMING PLUS CO ZROBIŁEM W KIERUNKU POPRAWY: 1. Dostawca wie o występujących problemach, dosyć mocno zasypałem ich mailami i telefonami (wstawię linki do PingPlottera z IP Wowa niżej na koniec posta). - Router zmieniany dwa razy, sprawdzone kable w bloku, wymieniali splitter, no i teoretycznie u nich jest wszystko w porządku i jedynym tłumaczeniem, który dostałem to to, że występują większe ilości DDOS niż wcześniej i stąd problemy - Zmienili trasę do serwerów Blizzarda • STARA: http://share.pingplotter.com/19aVQgApBWf • NOWA: http://share.pingplotter.com/aoHnawkZEop 2. Kilkukrotny reinstall gier, trzy pełne formaty PC w 2024 - Sprawdzone również użycie telefonu jako routera i sprawdzenie jak będzie działać PC na WIFI z telefonu - to samo nadal 3. Wykonane wszystkie Blizzardowe poradniki dotyczące połączenia - nadal nic 4. Sprawdziłem jak gry będą działać przy użyciu VPN/ExitLag i ten drugi zdawał się rozwiązywać problem jak byłem podłączony na Holandię, być może placebo ale PingPlotter pokazywał problemy a odczuwalne nie było nic PINGPLOTTER: Nie będę wstawiał tutaj wszystkich linków, które zebrałem od początku występowania problemu, wstawię parę, żeby pokazać sam pattern jak to wszystko wygląda 01.08.2024 • Blizzard: share.pingplotter.com/aoHnawkZEop • Twitch.tv dla przykładu: share.pingplotter.com/AhwQPWWxfXd - Problem widoczny w tym samym czasie na IP Blizzarda i na twitch.tv 03.08.2024 • share.pingplotter.com/EoowjzxXaSu - Hop 13/14 widoczny skok pingu i packet loss, rozłącza mnie w tym czasie z Battle.net i muszę po prostu wyłączyć Wowa/Coda i poczekać aż Bnet się zreconnectuje 04.08.2024 • share.pingplotter.com/cQ4eeKE4WZB - To samo tutaj tylko wyraźniejszy packet loss 05.08.2024 • share.pingplotter.com/ABFhiE7tQqY - Packet loss bez pingu, mimo wszystko i tak muszę wyjść i poczekać na reconnect Bnet POMINĘ KILKA DNI: 11.08.2024 - wczoraj • share.pingplotter.com/XTUjnn2C4V3 - 5 razy w ciągu 11 minut 12.08.2024 - dziś • share.pingplotter.com/fGXqVvoYTki - 4x w mniej niż godzinę DODATKOWY PRZYKŁAD: • share.pingplotter.com/fWXaMWZkNmn - MOJE POŁĄCZENIE • share.pingplotter.com/iYD2e7vRMb - POŁĄCZENIE KOLEGI - Ten sam czas i dzień no ale inny dostawca (Orange), routing podobny Chyba by było na tyle z głównego info, jest to mega męczące w szczególności w grach gdzie najmniejszy lag może być problemem, jeżeli potrzeba będzie jakiegoś dodatkowego info to dodam. Edytowane 12 Sierpnia przez novusik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ImAho Opublikowano 13 Października Zgłoś Opublikowano 13 Października Rozumiem że prędkości netu nie zmieniałeś ? Modem ma najnowszy soft wgrany ? Miałem podobny problem w starych czasach . Zwiększyłem prędkość i zacząłem mieć przerwania ja Ty. Zacząłem walczyć wtedy jeszcze z TPSA aż dodzwoniłam że do serwisantów Co dograli mi soft do modemu i było okWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...