[S)zkieleto(R] Opublikowano 11 Sierpnia 2003 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2003 właśnie testowałem dwie rózne gry..Chaser i Postal 2 i moje wnioski.Dlaczemu gra Chaser ma piękną grafike duzo szczegółow i chodzi pięknie a Postal 2 ma grafike jak kupka i działa jak by chciała a nie mogła?Chyba panowie dali ciała z engine i optymalizacją.To sie dotyczy wielu innych gier na PC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruido Opublikowano 11 Sierpnia 2003 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2003 "]właśnie testowałem dwie rózne gry..Chaser i Postal 2 i moje wnioski.Dlaczemu gra Chaser ma piękną grafike duzo szczegółow i chodzi pięknie a Postal 2 ma grafike jak kupka i działa jak by chciała a nie mogła?Chyba panowie dali ciała z engine i optymalizacją.To sie dotyczy wielu innych gier na PC.nie tylko na PC, raz jak zobaczylem gierke ktora sie tnie na PS2 to myslalem ze paden ze smiechu :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[S)zkieleto(R] Opublikowano 11 Sierpnia 2003 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2003 na PS2 widzialem jak Vice City sie tnie...żałosne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull82 Opublikowano 11 Sierpnia 2003 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2003 na kompa jak się jakaś gra tnie, to można jeszcze przecierpieć lub też jak ktoś ma kasę może zapobieć temu "szarpaniu" (dokupić ramu, zmienić proca/grafe, itp...); ale jak się gra tnie na konsoli to już przesada :lol:, z tego co wiem to niczego niemożna dokupić czy też zmienić w konsoli aby zapobiec temu problemowi btw wkońcu gry są robione pod konsole a nie naodwrót (btw z kompami jest naodwrót):lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 11 Sierpnia 2003 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2003 Jedynym winowajca sa tutaj developerzy, a nie autorzy gier. Z drugiej strony jakby tworcy chcieli aby ich gra byla idealna to robiliby je 5 lat, a nie rok (jak kaze wydawca). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shangri_La Opublikowano 11 Sierpnia 2003 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2003 No niestety wydawcy gonią - jak ma być gra wydana na "Gwiazdkę" to tak ma być. A później wychodzą takie kwiatki. Nie to, że im się nie chce - po prostu nie mają czasu na optymalizację. Pamiętam Drivera 2 na PSone. Załosne. Chociaż trafiają się wyjątki - chociażby ostatnio Vice City. Chwała Rockstar'owi 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaKaR Opublikowano 11 Sierpnia 2003 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2003 Jedynym winowajca sa tutaj developerzy, a nie autorzy gier. Z drugiej strony jakby tworcy chcieli aby ich gra byla idealna to robiliby je 5 lat, a nie rok (jak kaze wydawca). dlatego hl2 bedzie rodzynkiem bo robią go prawie 5 lat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[S)zkieleto(R] Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Jedynym winowajca sa tutaj developerzy, a nie autorzy gier. Z drugiej strony jakby tworcy chcieli aby ich gra byla idealna to robiliby je 5 lat, a nie rok (jak kaze wydawca). dlatego hl2 bedzie rodzynkiem bo robią go prawie 5 lat ale wiesz...może połowe tego czasu spędzą na jedzeniu MC Donalda przed kompem i piciu kawy :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2003 5 lat robili rowniez Unreal 1. Hicior ze hej :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavełek Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Max Payne też robili dłuuuugo i wyszła cool giera 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phobosq Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2003 miejmy nadzieje ze Doom 3 nie da ciala i bedzie zaaaajebisty! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p3p3 Opublikowano 13 Sierpnia 2003 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2003 Unreal 2 awek też długo robili i co wyszło pamiętamy :-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...