First Ever Opublikowano 31 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia (edytowane) Ostatnio nie śledzę co dzieje się w Polsce, w sumie to nawet nie śledzę co dzieje się w UK... żyję w swojej bańce i mam na wszystko ******. Ale czasami zaciekawi mnie jakiś temat i wtedy... ten jest związany z dziadowskimi przełącznikami w produktach Logitech i obsługą techniczną Amazon. W mega skrócie... po roku od zakupu G915 (czyli topowej klawiatury Logitech), zacząłem mieć dwu-klik lub niektóre klawisze nic nie rejestrowały (trzeba było przyciskać kilka razy). Napisałem do obsługi Amazon na ich czacie, wytłumaczyłem problem (wszystko trwało 2 minuty) i wysłali mi naklejkę zwrotną i jednocześnie "zamówili" dla mnie nową G915 za £0 z dosyłką następnego dnia (pomimo, że miesiąc temu wyłączyłem Prime). Piszę już na nowej klawiaturze a jedyne co muszę zrobić to zapakować i zwrócić starą klawiaturę (w ciągu tygodnia). Moje pytanie - czy w Polsce Amazon działa tak samo? [UPDATE] Po (intensywnym) roku używania i przejściu na "nówkę" G915 jest ogromna odczuwalna różnica w pracy klawiatury. Jest niemal niemożliwe, by jakiś syf/kurz dostał się do przełączników (GL) we wcześniejszej klawiaturze, więc wygląda to na błąd projektowy lub celowe działanie Logitech. By to potwierdzić, tym razem specjalnie zacznę przykrywać klawiaturę pokrowcem i zobaczę czy za rok przełączniki znowu zaczną padać. Edytowane 31 Sierpnia przez First Ever Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...