Jump to content
First Ever

Zastanawiam się, czy Amazon podobnie działa w PL?

Recommended Posts

Ostatnio nie śledzę co dzieje się w Polsce, w sumie to nawet nie śledzę co dzieje się w UK... żyję w swojej bańce i mam na wszystko ******.
Ale czasami zaciekawi mnie jakiś temat i wtedy... ten jest związany z dziadowskimi przełącznikami w produktach Logitech i obsługą techniczną Amazon.

W mega skrócie... po roku od zakupu G915 (czyli topowej klawiatury Logitech), zacząłem mieć dwu-klik lub niektóre klawisze nic nie rejestrowały (trzeba było przyciskać kilka razy). Napisałem do obsługi Amazon na ich czacie, wytłumaczyłem problem (wszystko trwało 2 minuty) i wysłali mi naklejkę zwrotną i jednocześnie "zamówili" dla mnie nową G915 za £0 z dosyłką następnego dnia (pomimo, że miesiąc temu wyłączyłem Prime). Piszę już na nowej klawiaturze a jedyne co muszę zrobić to zapakować i zwrócić starą klawiaturę (w ciągu tygodnia).

Moje pytanie - czy w Polsce Amazon działa tak samo?

[UPDATE]
Po (intensywnym) roku używania i przejściu na "nówkę" G915 jest ogromna odczuwalna różnica w pracy klawiatury. Jest niemal niemożliwe, by jakiś syf/kurz dostał się do przełączników (GL) we wcześniejszej klawiaturze, więc wygląda to na błąd projektowy lub celowe działanie Logitech. By to potwierdzić, tym razem specjalnie zacznę przykrywać klawiaturę pokrowcem i zobaczę czy za rok przełączniki znowu zaczną padać.

Edited by First Ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...