se2abf Opublikowano 10 Września Zgłoś Opublikowano 10 Września Cześć, nie jestem czy dział będzie odpowiedni, ale nie znalazłem pasującego. Borykam się z problemem zaników prądu w swojej lokalizacji. Niestety są one nieprzewidywalne i nieregularne czasowo, tzn. pojawiają się o różnych porach i trwają od kilku minut do kilku godzin. Poszukuję rozwiązania, które pozwoli mi na podtrzymanie monitorów, routera i stacji roboczej nawet przez 3h. UPSy rozwiązałyby problem krótkich zaników, ale nie poradzą sobie w rozsądnych pieniądzach z kilkugodzinnym podtrzymaniem. Znalazłem jeszcze coś takiego jak magazyny energii, które mogą pobierać prąd z sieci domowej (nie chcę fotowoltaiki) a w razie awarii zasilić sprzęt biurowy. Czy ktoś może borykał się z podobnym problemem? Niestety jestem laikiem w tym zakresie i nie mam pojęcia jak to ugryźć :(. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek1410 Opublikowano 10 Września Zgłoś Opublikowano 10 Września Porządny UPS + agregat. Może być agregat z autostartem - będzie bezobsługowo. Wyjdzie dużo taniej niż jakikolwiek magazyn. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 10 Września Zgłoś Opublikowano 10 Września (edytowane) Tylko jaki agregat? Te co kiedyś oglądałem, to dają śmietnik a nie napięcie 🫠 Znasz jakieś agregaty, które generują napięcie sinusoidalne mieszczące się w standardowych normach (najlepiej w cenie do 10 000 PLN)? Oczywiście poza agregatem, nadal kolega będzie potrzebował UPS. Nie wiem, czy nie prościej (i taniej - marne 4K PLN) kupić jakiś jednak UPS pokroju CyberPower PR3000ELCDSL (100W przez 138minut i 50W przez 205minut) Edytowane 10 Września przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...