Skocz do zawartości
azztt00

X-KOM nie oddaje sprzętu po reklamacji

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim. Mam nadzieję, że pomożecie mi odzyskać sprzęt, który po zakończonej reklamacji (odrzuconej z adnotacją nie wykrycia usterek) pozostaje u sprzedawcy, a ten ani nie podaje terminów odesłania, nawet nie odpisuje na moje maile, sprzęt jest zakupiony za kwotę 5799zł, więc być może moje martwienie się ma sens...

**Sprawa tyczy się firmy X-KOM**, pokrótce produkt był wysyłany na pierwszą reklamacje, która została uznana jednak zmieniono żądanie z odstąpienia od umowy na naprawę - ok mieli prawo i to respektuję. Po powrocie sprzęt dalej wykazywał te same wady, nie było też żadnego pisma serwisowego potwierdzającego jakąkolwiek wymianę/naprawę, a na żądanie również mi go nie udostępniono - wręcz nie odpisano mi nawet na e-mail z takim żądaniem.

Reklamacja (druga) składana była 17 września 2024, a odpowiedź x-komu z odrzuceniem reklamacji, bo sprzęt ponoć sprawny i nie wykazuje opisanych usterek otrzymałam dnia 01.10.2024

Od tego czasu wysłałam do x-kom prośbę dnia 1.10.2024, z prośbą o prośbę pisma serwisowego co było wymieniane, żeby mieć na dowód do sprawy sądowej (jako dokument dodatkowy, po uzyskaniu opinii rzeczoznawcy).

Do dnia dzisiejszego oczywiście żadnego kontaktu ze strony x-kom nie było, nie otrzymałam żadnych informacji co dalej z moim sprzętem, ani informacji o które prosiłam - tak jakby pismo serwisowe z wyszczególnieniem co było robione w pierwszej reklamacji.

x-komwiadomoscemail.thumb.jpg.39dffb6a63cc7f06116a27f6402ab6b3.jpg

Dowodzą tego nawet statusy na stronie X-KOM:
statusyx-kom.thumb.jpg.5439367b542b73daa971e85055cd15ea.jpg

Na dzień 9.10.11 czacie dostępnym na stronie, konsultant twierdzi, że "Paczka z towarem została przekazana do działu obsługi prawnej w celu realizacji zgłoszenia z tytułu rękojmi, aktualnie oczekuje na przekazanie do działu logistycznego w celu odsyłki".

x-komczat.thumb.jpg.c751d60b61e206279e0c6e15e4a79e40.jpg

Dodatkowo konsultant chyba sugeruje, że nie otrzymałam odpowiedzi na maila pisanego 1.10.2024 ponieważ... "Każda wiadomość cofać będzie czas przesłanej wiadomości co może przełożyć się na czas w którym przesłana zostanie na nią odpowiedź".

Dnia dzisiejszego (10.10.2024) oczywiście również nie mam żadnych informacji, ani o przygotowaniu takiej paczki (co w statusie X-kom było zawsze pokazywane na stronie oraz informacja była przesyłana na adres e-mail). Pofatygowałam się nawet wczoraj (9.10.2024), by napisać maila w tej sprawie aby się czegoś dowiedzieć, skutek oczywisty.. brak odpowiedzi

x-komwiadomoscemail2.thumb.jpg.0558a3670fe19eb5dd923194744f8e53.jpg

W sprawę samej reklamacji zapoznany jest rzecznik konsumentów, lecz mam wrażenie ,że nie jest to zbyt kompetentny rzecznik - bo wnioskuje po odpowiedzi od rzecznika, że rozkłada ręce w sprawie samej reklamacji - sugeruje przesłać sprzęt do rzeczoznawcy, ale jak to zrobić bez sprzętu to nie bardzo wiem

Panikuję? Być może tak, być może nie koniecznie, po prostu pierwsza reklamacja była składana w 4 lipca, zakończyła się naprawą i odsyłką sprzętu w sierpniu. Wróciła na reklamację we wrześniu i nie dość ,że odrzucono to nie odesłano towaru i nie mam możliwości nic robić - a sama firma unika chyba kontaktu skoro nie odpisuje na e-mail przez ponad tydzień czasu.

Jak ktoś ma jakieś sugestie, rady co można zrobić oczywiście chętnie je "przyjmę".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobną sytuację, z tym że u mnie nie przyjęto na reklamację płyty głównej (świeżo zakupionej) i zgłosiłem to do rzecznika konsumentów. Identyczna sytuacja z rzecznikiem, bo mnie olał. Ja odpuściłem i już na pewno w Elektroniku niczego nie kupię. Czyli u Ciebie pozostaje szukać innego rzecznika konsumentów i znowu wysłać pismo do x-com. Jak nie pomoże, zadzwonić na Policje i spytać, co zrobić, bo sprawa utknęła w miejscu, a Ty nie masz możliwości korzystać z zakupionego sprzętu. Umowa kupna, to poważna sprawa i tutaj dziwię się x-comowi, że bagatelizuje sprawę.

Napisz do x-com na PW i przedstaw sprawę -> patrz post niżej.

 

Edytowane przez leven

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie sprawa się tyczy tego że nie odsyłają mi sprzętu, a ,że nie chcą uznać reklamacji, bo przez rzeczoznawcę i sąd sobie z tym poradzę. Ale u mnie jest problem między innymi z zacinającym się PC po uśpieniu/wygaszeniu ekranu (nie był to problem windows, bo na sformatowanej czystej instalacji było to samo), w ustawieniu monitora na 144hz w laptopie szalały wentylatory GPU i się przegrzewał nawet w bezczynności, z portem hdmi jakaś wada bo po podłączeniu zewnętrznego monitora pojawiały się losowych momentach biało-różowe poziome pasy (ten sam monitor i kabel na innym sprzęcie działa bez zarzutu), bluetooth w losowych momentach rozłącza, łączy rozłącza łączy w takim efekcie domino po kilka razy z rzędu - pomagało na jakiś czas wyłączenie modułu bluetooth i włączenie, ale problem pojawiał się notorycznie (podłączona tylko mysz i słuchawki, oczywiście na innym sprzęcie nic takiego się nie działo), matryca z nierównomiernym podświetleniem - wada jakaś fabryczna albo kiczowe pakowanie do wysyłki w fabrycznym kartonie bez zabezpieczeń, bateria w spoczynku/uśpieniu potrafiła rozładować się do 0 przez noc (oczywiście nic w tle nie odpalone) - na innym sprzęcie mi się to nie zdarzało. Coś na nim musi być uwalone, oczywiście serwis nic nie znalazł , jak to serwis xkom z tego co widzę obecnie po wielu wątkach na rożnych forach.

Edytowane przez azztt00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, azztt00 napisał:

W zasadzie sprawa się tyczy tego że nie odsyłają mi sprzętu, a ,że nie chcą uznać reklamacji, bo przez rzeczoznawcę i sąd sobie z tym poradzę. Ale u mnie jest problem między innymi z zacinającym się PC po uśpieniu/wygaszeniu ekranu (nie był to problem windows, bo na sformatowanej czystej instalacji było to samo), w ustawieniu monitora na 144hz w laptopie szalały wentylatory GPU i się przegrzewał nawet w bezczynności, z portem hdmi jakaś wada bo po podłączeniu zewnętrznego monitora pojawiały się losowych momentach biało-różowe poziome pasy (ten sam monitor i kabel na innym sprzęcie działa bez zarzutu), bluetooth w losowych momentach rozłącza, łączy rozłącza łączy w takim efekcie domino po kilka razy z rzędu - pomagało na jakiś czas wyłączenie modułu bluetooth i włączenie, ale problem pojawiał się notorycznie (podłączona tylko mysz i słuchawki, oczywiście na innym sprzęcie nic takiego się nie działo), matryca z nierównomiernym podświetleniem - wada jakaś fabryczna albo kiczowe pakowanie do wysyłki w fabrycznym kartonie bez zabezpieczeń, bateria w spoczynku/uśpieniu potrafiła rozładować się do 0 przez noc (oczywiście nic w tle nie odpalone) - na innym sprzęcie mi się to nie zdarzało. Coś na nim musi być uwalone, oczywiście serwis nic nie znalazł , jak to serwis xkom z tego co widzę obecnie po wielu wątkach na rożnych forach.

No to płyta główna uszkodzona. Ewentualnie zasilacz/napiecie złe zapodaje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie chcą oddać sprzętu, a nie chcą, to jest sprawa zagarnięcia mienia. Zadzwoniłbym na informację do Policji, co z tym fantem zrobić. Przecież x-com nie może nie oddać sprzętu, który jest Twój.

Edytowane przez leven

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, leven napisał:

Jak nie chcą oddać sprzętu, a nie chcą, to jest sprawa zagarnięcia mienia. Zadzwoniłbym na informację do Policji, co z tym fantem zrobić. Przecież x-com nie może nie oddać sprzętu, który jest Twój.

Dokładnie jest tak jak piszesz.

A co do Autora wątku jak ja bym dostał takie pismo to wysłał bym Ci pustą kartę. 😉 Ty se możesz chcieć a oni nie muszą Ci dać bo są np objęte tajemnicą wszelkie dokumenty które są w obrębie przedsiębiorstwa.

A na rewersie dla klienta może być napisanie. Laptop przeszedł wszystkie testy prawidłowo.

Oczywiście życzę wytrwałości lecz drogą załatwiania tej sprawy raczej zboczyła z dobrego toru, zdrowia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, P3ch napisał(a):


A co do Autora wątku jak ja bym dostał takie pismo to wysłał bym Ci pustą kartę. 😉 Ty se możesz chcieć a oni nie muszą Ci dać bo są np objęte tajemnicą wszelkie dokumenty które są w obrębie przedsiębiorstwa.

A na rewersie dla klienta może być napisanie. Laptop przeszedł wszystkie testy prawidłowo.

 

Oczywiście nie jest to (przynajmniej na tą chwilę) prawnie uregulowane, że jest obowiązek wystawienia takiego dokumentu -  Ale co do zasady, po wykonaniu naprawy, sprzedawca powinien udokumentować, co dokładnie zostało zrobione, ponieważ stanowi to dowód (na korzyść sprzedawcy), że spełnił swój obowiązek w zakresie rękojmi, oczywiście jeżeli produkt wraca sprawny nie ma to znaczenia, poza xkomem nie spotkałam się jeszcze z żadnym serwisem po naprawie sprzętu który takowego dokumentu nie wystawił na żądanie. Widocznie X-Kom ma do ukrycia to, że zrobił aż tak dużo, że najpewniej nic - stąd brak dokumentacji.

Edytowane przez azztt00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, azztt00 napisał:

 

Oczywiście nie jest to (przynajmniej na tą chwilę) prawnie uregulowane, że jest obowiązek wystawienia takiego dokumentu -  Ale co do zasady, po wykonaniu naprawy, sprzedawca powinien udokumentować, co dokładnie zostało zrobione, ponieważ stanowi to dowód (na korzyść sprzedawcy), że spełnił swój obowiązek w zakresie rękojmi, oczywiście jeżeli produkt wraca sprawny nie ma to znaczenia, poza xkomem nie spotkałam się jeszcze z żadnym serwisem po naprawie sprzętu który takowego dokumentu nie wystawił na żądanie. Widocznie X-Kom ma do ukrycia to, że zrobił aż tak dużo, że najpewniej nic - stąd brak dokumentacji.

Przepraszam bardzo jeśli Cię urażę ale pip.... takie głupoty że się czytać nie da, powtórzę jeszcze raz żadnego obowiązku nie ma aby serwisant siadał przed komputer i pisał Ci jakiś papier z przebiegu takiego testu, diagnozy, czy analizy danego sprzętu bo nikt mu za to nie zapłaci a na pewno nie konsument.

Jeśli ktoś daje to z czystej uprzejmości lub na odpier.... się kliencie i masz to co ci tam wypisałem i połowa to głupoty i niby jak mu biegły udowodni że tego nie zrobił nawet jeśli pójdziesz z tym do sądu.

Zaczęłaś straszyć sądami to tak Ci teraz to wszystko przeciągną że po jakimś czasie sama im napiszesz a weźcie sobie ten sprzęt : ))

Sorry nie da się w dzisiejszych czasach w taki sposób pogrywać z tak dużym przedsiębiorstwem.


Dodam Ci coś ciekawego tak aby bardziej z obrazować, jak jedziesz na stację diagnostyczną samochodem przechodzisz przez ścieżkę, to masz wydruk z maszyny że amory sprawne itp itp. Tutaj poza oprogramowaniem który ktoś musi zainstalować lub poza podstawowym testem w hp, dell nie ma takiej ścieżki. Jak ty im taką litanie wypisałaś co ci nie pasuje w tym laptopie, to sprawdził bym podstawy i uznał bym że laptop Ci się znudził i chcesz pokombinować, no sorry tak to wygląda z perspektywy mojej.

I przepraszam jeszcze raz to żaden atak na Ciebie tylko proszę na chłodnej głowie sobie to przemyśleć.

Edytowane przez P3ch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, P3ch napisał(a):

Przepraszam bardzo jeśli Cię urażę ale pip.... takie głupoty że się czytać nie da, powtórzę jeszcze raz żadnego obowiązku nie ma aby serwisant siadał przed komputer i pisał Ci jakiś papier z przebiegu takiego testu, diagnozy, czy analizy danego sprzętu bo nikt mu za to nie zapłaci a na pewno nie konsument.

Jeśli ktoś daje to z czystej uprzejmości lub na odpier.... się kliencie i masz to co ci tam wypisałem i połowa to głupoty i niby jak mu biegły udowodni że tego nie zrobił nawet jeśli pójdziesz z tym do sądu.

  

Przepraszam ,że odpowiem stanowczo, ale nigdzie nie napisałam ,że jest taki wymóg, tylko, że co do zasady dla sprzedającego jest do korzystniejsze bo stanowi dowód. Gdybyś potrafił czytać ze zrozumieniem, nie musiałbyś mnie przepraszać 🙂 Swoją drogą PRZYKŁADOWO po naprawie telefonu jak wymieniają Ci samą baterię, masz pełną gwarancję na samą baterię od nowa 🙂 Widać słabo znasz własne prawa jako konsumenta.

 

Cytat



Zaczęłaś straszyć sądami to tak Ci teraz to wszystko przeciągną że po jakimś czasie sama im napiszesz a weźcie sobie ten sprzęt : ))

Sorry nie da się w dzisiejszych czasach w taki sposób pogrywać z tak dużym przedsiębiorstwem.
 

 

Buhahaha, skisłam, Panie Kolego, pojechałeś po bandzie na maxa, a jak sie w tych czasach pogrywa z tak dużym przedsiębiorstwem? Grzecznie czeka się pół roku aż oddadzą sprzęt lub nie? A jeżeli nie to wówczas błaga się i prosi aby się zlitowali? Może jeszcze kwiaty im wysłać? 🙂 No nie mam zamiaru Ci zdradzać mojego planu działania co by było gdyby, ale na pewno 6 tysięcy im nie odpuszczę jeżeli sprzęt nie wróci lub jeżeli pieniądze nie wrócą 🙂

 

Cytat

Dodam Ci coś ciekawego tak aby bardziej z obrazować, jak jedziesz na stację diagnostyczną samochodem przechodzisz przez ścieżkę, to masz wydruk z maszyny że amory sprawne itp itp. Tutaj poza oprogramowaniem który ktoś musi zainstalować lub poza podstawowym testem w hp, dell nie ma takiej ścieżki. Jak ty im taką litanie wypisałaś co ci nie pasuje w tym laptopie, to sprawdził bym podstawy i uznał bym że laptop Ci się znudził i chcesz pokombinować, no sorry tak to wygląda z perspektywy mojej.

No oczywiście, znudził mi się, nic dodać nic ująć - dlatego chce odzyskać sprzęt, żeby przekazać go do rzeczoznawcy który na bank będzie kantował i oszukiwał to, do czego sąd może ponownie powołać biegłego sądowego rzeczoznawce. Więc Twoja logika w tym przypadku niczego się nie trzyma.

Oczywiście najlepiej jakbym sprzęt naprawiła teraz na swój koszt, przeprosiła firmę i zrezygnowała pisemnie z ich gwarancji i rękojmi, tak się teraz postępuje z dużymi firmami ? Albo lepiej, może faktycznie powinnam napisać tak jak sugerujesz "A weźcie sobie ten sprzęt" 🙂

Jeżeli nie masz zamiaru w żaden sposób pomóc odzyskać mi sprzętu z reklamacji którego nie odsyłają - jakoby nie miałeś nigdy styczności z X-KOM w takich sprawach, to idź robić offtop w innych wątkach, bo temat dotyczy tego ,że nie oddają sprzętu, a reszta to dodatkowe detale, które są mniej istotne w świetle tego, że sprzęt za 6000 leży u nich i cholera wie czy i kiedy go odzyskam.

Edytowane przez azztt00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież widać że jesteś mądrzejsza od radia, więc życzę powodzenia. 😉

Co do offtopu chyba liczysz że ktoś pójdzie i będzie się bił z koniem w twoim imieniu. A przecież tak mądra jesteś to se rady nie dasz?

Edytowane przez P3ch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, P3ch napisał(a):


Co do offtopu chyba liczysz że ktoś pójdzie i będzie się bił z koniem w twoim imieniu. A przecież tak mądra jesteś to se rady nie dasz?

Bogatą Pan Radio ma wyobraźnię, raczej liczę ,że znajdzie się ktoś kto miał z nimi problem podobnej kategorii i podzieli się doświadczeniem w jaki sposób został on rozwiązany. Dziękuje za Twoje dotychczasowe podbijanie tematu 🙂

Kto wie, może i sam x-kom zauważy wątek i nagle komuś uda się odnaleźć moje maile z 1 października 🙂

Wielu osobom widzę, po forach ,że przyniosło to jakiś efekt, jeżeli nie to wybiorę dłuższą drogę. Nie będę tu sugerowała jaką bo jeszcze koledze od wiedzy głowa zacznie boleć, że w tym kraju takie prawa i opcje są 🙂

Edytowane przez azztt00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciągle wyzywasz, więc widać na co Cię stać. Jakbyś była tak " świadoma " użyła byś wyszukiwarki takich tematów jest trochę i nie tylko tutaj. Nie obrażając Ciebie, przede wszystkim przepraszając jeśli miało by Cię coś urazić, pijesz i cieszysz.

I udajesz najmądrzejszego człowieka który leci z takim problemikiem na forum krzycząc ratunku laptopa mi oddać nie chcą, kolega wyżej ci napisał jak byś miała trochę oleju we łbie zadzwoniła byś na policję z tytułu zawłaszczenia mienia, a tak to przyszłaś tutaj i płaczesz, żalisz się i prujesz obrażając, wyzywając innych.

Nie potrafisz rozpoznać ironi a co dopiero sprawę załatwić ( do kwestii zostawienia im sprzętu się odnoszę )
Piszesz o rezygnacji z gwarancji, w którym miejscu Ci ktoś tak kazał zrobić ?
Najlepszy tekst jest o przekazaniu sprzętu do rzeczoznawcy, tutaj to pewnie i stary koń by się uśmiał. ( to tak nie działa ) bo będzie odbijanie piłeczki.
Co do pogrywania z przedsiębiorstwem  miałem na myśli że teksty typu oddam sprawę do sądu to oni mają takich tekstów setki dziennie zapewne i od razu zrzucają takich ..... ie osoby na drugi plan dla zasady, bardziej o to mi chodziło.


😛

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Ciągle wyzywasz, więc widać na co Cię stać.

Zacząłeś być nie miły już od pierwszej Twojej wypowiedzi, więc traktuje Cię z wzajemnością 🙂 
 

Cytat

Nie potrafisz rozpoznać ironi a co dopiero sprawę załatwić ( do kwestii zostawienia im sprzętu się odnoszę )
Piszesz o rezygnacji z gwarancji, w którym miejscu Ci ktoś tak kazał zrobić ?

Czyżby hipokryzja? 😄 Ja nie potrafię ironii rozpoznać? Ja obrażam? No to właśnie, nie rozpoznałeś ironii o rezygnacji z gwarancji co pisałam na maxa prześmiewczo, dwa obrażasz ,że nie potrafię.. 🙂
 

Cytat

Piszesz o rezygnacji z gwarancji, w którym miejscu Ci ktoś tak kazał zrobić ?
Najlepszy tekst jest o przekazaniu sprzętu do rzeczoznawcy, tutaj to pewnie i stary koń by się uśmiał. ( to tak nie działa ) bo będzie odbijanie piłeczki.

Skoro tak uważasz, z tego co ja wiem jeżeli jedna i druga strona ma opinie rzeczoznawcy a są sprzecze, powoływany jest biegły sądowy, ale co ja tam mogę wiedzieć, przecież kolega jeszcze komunę pamięta 😉

 

Cytat

Co do pogrywania z przedsiębiorstwem  miałem na myśli że teksty typu oddam sprawę do sądu to oni mają takich tekstów setki dziennie zapewne i od razu zrzucają takich ..... ie osoby na drugi plan dla zasady, bardziej o to mi chodziło.
 

Cytat

I udajesz najmądrzejszego człowieka który leci z takim problemikiem na forum krzycząc ratunku laptopa mi oddać nie chcą, kolega wyżej ci napisał jak byś miała trochę oleju we łbie zadzwoniła byś na policję z tytułu zawłaszczenia mienia, a tak to przyszłaś tutaj i płaczesz, żalisz się i prujesz obrażając, wyzywając innych.


Zdaje sobie sprawę, dlatego rozpoczęłam nagłaśniać temat po forach, nie mam na celu "szukania pomocy u innych" - jeżeli ktoś rzuci radą spoko doceniam. Wątków już masę przeczytałam, cel jest taki żeby to nagłośnić ,żeby zauważyli ,że jest problem bo z obserwacji wynika ,że po takich nagłośnieniach ktoś x-kom magicznie odnajduje sprawę i jakoś udaje się ją rozwiązać.

Czy udaję najmądrzejszą hm, prawie.. chyba ciągle mnie pouczasz więc zdaje się, że może nie tylko we mnie żyje taki kompleks? 😄

PS. takich spraw nie załatwia policja - z tego co się orientuję od tego jest instytucja UOKiK 🙂
 

Edytowane przez azztt00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz, P3ch napisał(a):

A nagłaśniać temat po forach i w sumie już jest wszystko jasne. To miłego wieczorku. 😉

Coś w tym złego? 🙂 Że a) uprzedzę innych jakie praktyki XKOM stosuje do swoich konsumentów b) może ktoś zauważy tę sprawę z tego sklepu i uda mu się ją rozwiązać? 🙂 Żebyś chociaż jakiś sensowny argument napisał, było by spoko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No takie rzeczy sie zdarzaja, powiedzmy sobie jasno, zaden sklep jakos serwisu priorytetowo nie traktuje, W PL ogólnie Asus ma najbardziej rozbudowany serwis i tam tez sie dzieja cuda czasami. Jest też taki program na YT "wielki elektronik" no i on czasami naprawia po serwisach i sie za glowe łapie. A w PL to i tak topka bo za granica to wymieniaja na nowe, najczesciej bo raz ze nie za bardzo jest komu to naprawiac $/h jest wysoki a dwa ze speciaistow w serwisie jest mniej, podobnie z sektorem samochodowym itp tam wymienia sie odrazu całosć, rzadko sie naprawia. Także najlepiej uzbroic sie w cierpliwosc, chociaż bez sprzetu trudno wiec Cie rozumiem 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, maxmaster027 napisał(a):

W PL ogólnie Asus ma najbardziej rozbudowany serwis i tam tez sie dzieja cuda czasami.

Co dokładnie masz na myśli?
 

Cytat

za granica to wymieniaja na nowe, najczesciej bo raz ze nie za bardzo jest komu to naprawiac $/h jest wysoki a dwa ze speciaistow w serwisie jest mniej, podobnie z sektorem samochodowym itp tam wymienia sie odrazu całosć, rzadko sie naprawia.

Rzadko kupuję elektronikę bezpośrednio ze sklepów, zazwyczaj z marketplaceów (często w niemieckiej dystrybucji wielkiej sieci sklepow online na A) i nigdy na taką minę się nie w.... 😞 Błąd, że nie płaciłam kartą, tylko pobraniem, bo już by leciał wniosek chargeback i pewnie była by zupełnie inna sytuacja i inne czasy "obsługi". To jest trochę przykre, że wiele osób ma już to za standard i to akceptuje, mimo, że takie praktyki często łamią prawo.
 

Cytat

Także najlepiej uzbroic sie w cierpliwosc, chociaż bez sprzetu trudno wiec Cie rozumiem 

Staram się być cierpliwa 😄 ale to nie takie proste już walcząc z tym w zasadzie od lipca, to jak mocno lekceważą takie sprawy jest mega irytujące, tym bardziej ,że w innych "dużych firmach" sprzedających elektronikę, z takim poważaniem klienta nie miałam styczności.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...