mateusz0993 Opublikowano 25 Lutego Zgłoś Opublikowano 25 Lutego Napisał do mnie X-kom zobaczymy co się dalej wydarzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d-ek90 Opublikowano 25 Lutego Zgłoś Opublikowano 25 Lutego @mateusz0993Nic sie nie wydarzy, do mnie tez @X-KOM napisal, sprawdzaja i sie odezwa. Nic nie sprawdzaja, po prostu wala formulkami zeby grac na czas. Na maila nadal brak odpowiedzi (podobno dzial prawny odpisuje do 14dni, na moja odpowiedz na ich odrzucenie reklamacji do dzis nie dostalem odpowiedzi - minelo 15dni) Dzis zglosilem sytuacje do uokik, mozna to zrobic przez epuap wiec jest to dosc latwe. Wyslalem tez zapytanie do prawnika jakie mam opcje. Daj znac co Tobie udalo sie z nimi zalatwic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdGal Opublikowano 6 Marca Zgłoś Opublikowano 6 Marca Udało Wam się rozwiązać sprawę? Ja dzisiaj również otrzymałem informację o odrzuceniu reklamacji przez @X-KOM. Reklamacja dotyczyła karty graficznej, która u mnie nie działa prawidłowo, ale serwis nie stwierdził żadnych nieprawidłowości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X-KOM Opublikowano 7 Marca Zgłoś Opublikowano 7 Marca Cześć, @AdGal podeślij proszę numer reklamacji w wiadomości prywatnej i zweryfikujemy sprawę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d-ek90 Opublikowano 7 Marca Zgłoś Opublikowano 7 Marca @AdGal ja w koncu otrzymalem sprzet. Jesli chodzi o kontakt z jak oni to nazywaja “dzialem administracyjno prawnym” to totalna porazka. Chlopaki z serwisu jedynie byli pomocni, starali sie wysylac monity do serwisu zewnetrznego itp. Podsumowujac: po powrocie z serwisu zewnetrznego reklamacja zostala uznana, mimo ze wczesniej odrzucili. Kontakt z obsluga klienta oceniam na zero. Serwis za to stara sie pomoc, ale maja tez ograniczone pole manewru. I wisienka na torcie: odeslanie telefonu w kopercie bąbelkowej - nawet nie chce mi sie tego komentowac, dobrze ze wrocil nieuszkodzony. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 7 Marca Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2 godziny temu, d-ek90 napisał(a): @AdGal ja w koncu otrzymalem sprzet. Jesli chodzi o kontakt z jak oni to nazywaja “dzialem administracyjno prawnym” to totalna porazka. Chlopaki z serwisu jedynie byli pomocni, starali sie wysylac monity do serwisu zewnetrznego itp. Podsumowujac: po powrocie z serwisu zewnetrznego reklamacja zostala uznana, mimo ze wczesniej odrzucili. Kontakt z obsluga klienta oceniam na zero. Serwis za to stara sie pomoc, ale maja tez ograniczone pole manewru. I wisienka na torcie: odeslanie telefonu w kopercie bąbelkowej - nawet nie chce mi sie tego komentowac, dobrze ze wrocil nieuszkodzony. Oni są dobrzy tylko na forach z których zrobili sobie reklamowy baner. Wklejanie linków w każdym temacie do tego żałosnego sklepiku to codzienność, jak wygląda obsługa klienta w razie problemu widać, na dawnym labie tez pełno było tematów o tym. Ostatni sklep gdzie bym robił zakupy. 2 godziny temu, X-KOM napisał(a): Cześć, @AdGal podeślij proszę numer reklamacji w wiadomości prywatnej i zweryfikujemy sprawę. A jak ktoś nie ma konta tutaj na forum to co ma zrobić? Odezwałeś się bo sytuacja może mieć wpływ na wizerunek sklepu na forum? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdGal Opublikowano 7 Marca Zgłoś Opublikowano 7 Marca @d-ek90 dzięki za odpowiedź. Napisałem odwołanie od ich decyzji, zobaczę co zrobią. Mam nadzieję że nie będą przetrzymywać mojego sprzętu. Kupowałem wiele razy od x-kom i byłem zadowolony, nawet jakieś naprawy gwarancyjne realizowali dość sprawnie. Takim podejściem stracą zapewne wielu klientów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X-KOM Opublikowano 7 Marca Zgłoś Opublikowano 7 Marca Godzinę temu, B@nita napisał(a): A jak ktoś nie ma konta tutaj na forum to co ma zrobić? Odezwałeś się bo sytuacja może mieć wpływ na wizerunek sklepu na forum? Rozumiem, że ktoś może nie mieć konta tutaj na forum. W takiej sytuacji najlepiej skontaktować się bezpośrednio z naszym działem obsługi klienta – telefonicznie lub przez formularz na stronie. Chcemy pomóc w każdej sprawie, niezależnie od miejsca kontaktu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mo-ni-ka Opublikowano 8 Maja Zgłoś Opublikowano 8 Maja @X-KOM chcecie pomóc w każdej sprawie? Chyba tylko tu na forum. Z Waszym działem reklamacji/zwrotów toczę nieprzerwaną batalię od 14 kwietnia kiedy to zgłosiłam reklamację w oparciu o rękojmię niesprawnej myszy Rival 650. Zaznaczyłam, że interesuje mnie wymiana na nowy taki sam produkt lub jeśli to okazałoby się niemożliwym zbliżony o nie gorszych parametrach. Najpierw dział reklamacji bez konsultacji i mojej zgody wysłał mi korektę faktury i zaordynował zwrot środków, co zakwestionowałam ponieważ było niezgodne z moim żądaniem wynikającym z zasad rękojmi. Następnie cudownym trafem nowa mysz się znalazła i historia może miałaby happy end gdyby nie okazało się, że produkt który do mnie dotarł nie tylko miał zerwaną plombę z opakowania lecz również nosił ślady użytkowania - zdjęcia załączam. Niezwłocznie po otrzymaniu produktu tj 05.05.2025 wysłałam do Was kolejnego maila z dokumentacją fotograficzną otrzymanej używanej myszy na którego do dziś nikt odpowiedzieć nie raczył, pomimo maila przypominającego z wczoraj i załączeniu Was na CC dzisiejszego maila do UOKiKu. Przyznam szczerze, że przez myśl mi nie przeszło, że jeden z większych sklepów e-commerce zajmujących się sprzedażą elektroniki w głębokim poważaniu ma nie tylko klienta ale i obowiązujące regulacje prawne (wysyłanie używanego produktu jako nowy nie tylko jest działaniem naruszającym prawo, ale jest zwyczajnie wybitnie słabą praktyką). Monika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X-KOM Opublikowano 14 Maja Zgłoś Opublikowano 14 Maja Cześć @mo-ni-ka, dziękuję, że napisałaś, z góry przepraszam za zaistniałą sytuację, podeślij proszę numer reklamacji w prywatnej wiadomości, żebym mógł zweryfikować tę sprawę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mo-ni-ka Opublikowano 15 Maja Zgłoś Opublikowano 15 Maja 22 godziny temu, X-KOM napisał(a): Cześć @mo-ni-ka, dziękuję, że napisałaś, z góry przepraszam za zaistniałą sytuację, podeślij proszę numer reklamacji w prywatnej wiadomości, żebym mógł zweryfikować tę sprawę. Napisałam wiadomość prywatną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 15 Maja Zgłoś Opublikowano 15 Maja (edytowane) W dniu 14.05.2025 o 11:49, X-KOM napisał(a): Cześć @mo-ni-ka, dziękuję, że napisałaś, z góry przepraszam za zaistniałą sytuację, podeślij proszę numer reklamacji w prywatnej wiadomości, żebym mógł zweryfikować tę sprawę. Czyli norma, olewanie klientów, dopiero jak zgłoszą problem na publicznym forum to reakcja by wizerunek sklepu nie podupadł. Pierwsi do spamowania, kryptoreklamy i linkowania na wszelkich forach. Edytowane 15 Maja przez B@nita Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...