Skocz do zawartości
azztt00

X-KOM nie oddaje sprzętu po reklamacji

Rekomendowane odpowiedzi

@mateusz0993Nic sie nie wydarzy, do mnie tez @X-KOM napisal, sprawdzaja i sie odezwa. Nic nie sprawdzaja, po prostu wala formulkami zeby grac na czas. Na maila nadal brak odpowiedzi (podobno dzial prawny odpisuje do 14dni, na moja odpowiedz na ich odrzucenie reklamacji do dzis nie dostalem odpowiedzi - minelo 15dni)  Dzis zglosilem sytuacje do uokik, mozna to zrobic przez epuap wiec jest to dosc latwe. Wyslalem tez zapytanie do prawnika jakie mam opcje. Daj znac co Tobie udalo sie z nimi zalatwic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@AdGal ja w koncu otrzymalem sprzet. Jesli chodzi o kontakt z jak oni to nazywaja “dzialem administracyjno prawnym” to totalna porazka. Chlopaki z serwisu jedynie byli pomocni, starali sie wysylac monity do serwisu zewnetrznego itp. Podsumowujac: po powrocie z serwisu zewnetrznego reklamacja zostala uznana, mimo ze wczesniej odrzucili. Kontakt z obsluga klienta oceniam na zero. Serwis za to stara sie pomoc, ale maja tez ograniczone pole manewru.

I wisienka na torcie: odeslanie telefonu w kopercie bąbelkowej - nawet nie chce mi sie tego komentowac, dobrze ze wrocil nieuszkodzony.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, d-ek90 napisał(a):

@AdGal ja w koncu otrzymalem sprzet. Jesli chodzi o kontakt z jak oni to nazywaja “dzialem administracyjno prawnym” to totalna porazka. Chlopaki z serwisu jedynie byli pomocni, starali sie wysylac monity do serwisu zewnetrznego itp. Podsumowujac: po powrocie z serwisu zewnetrznego reklamacja zostala uznana, mimo ze wczesniej odrzucili. Kontakt z obsluga klienta oceniam na zero. Serwis za to stara sie pomoc, ale maja tez ograniczone pole manewru.

I wisienka na torcie: odeslanie telefonu w kopercie bąbelkowej - nawet nie chce mi sie tego komentowac, dobrze ze wrocil nieuszkodzony.

Oni są dobrzy tylko na forach z których zrobili sobie reklamowy baner. Wklejanie linków w każdym temacie do tego żałosnego sklepiku to codzienność, jak wygląda obsługa klienta w razie problemu widać, na dawnym labie tez pełno było tematów o tym.

Ostatni sklep gdzie bym robił zakupy.

2 godziny temu, X-KOM napisał(a):

Cześć, @AdGal podeślij proszę numer reklamacji w wiadomości prywatnej i zweryfikujemy sprawę.

A jak ktoś nie ma konta tutaj na  forum to co ma zrobić? Odezwałeś się bo sytuacja może mieć wpływ na wizerunek sklepu na forum?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@d-ek90 dzięki za odpowiedź. Napisałem odwołanie od ich decyzji, zobaczę co zrobią. Mam nadzieję że nie będą przetrzymywać mojego sprzętu. 

Kupowałem wiele razy od x-kom i  byłem zadowolony, nawet jakieś naprawy gwarancyjne realizowali dość sprawnie. Takim podejściem stracą zapewne wielu klientów.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, B@nita napisał(a):

A jak ktoś nie ma konta tutaj na  forum to co ma zrobić? Odezwałeś się bo sytuacja może mieć wpływ na wizerunek sklepu na forum?

Rozumiem, że ktoś może nie mieć konta tutaj na forum. W takiej sytuacji najlepiej skontaktować się bezpośrednio z naszym działem obsługi klienta – telefonicznie lub przez formularz na stronie.
Chcemy pomóc w każdej sprawie, niezależnie od miejsca kontaktu.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...