mateusz0993 Opublikowano 25 Lutego Zgłoś Opublikowano 25 Lutego Napisał do mnie X-kom zobaczymy co się dalej wydarzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d-ek90 Opublikowano 25 Lutego Zgłoś Opublikowano 25 Lutego @mateusz0993Nic sie nie wydarzy, do mnie tez @X-KOM napisal, sprawdzaja i sie odezwa. Nic nie sprawdzaja, po prostu wala formulkami zeby grac na czas. Na maila nadal brak odpowiedzi (podobno dzial prawny odpisuje do 14dni, na moja odpowiedz na ich odrzucenie reklamacji do dzis nie dostalem odpowiedzi - minelo 15dni) Dzis zglosilem sytuacje do uokik, mozna to zrobic przez epuap wiec jest to dosc latwe. Wyslalem tez zapytanie do prawnika jakie mam opcje. Daj znac co Tobie udalo sie z nimi zalatwic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdGal Opublikowano Czwartek o 14:46 Zgłoś Opublikowano Czwartek o 14:46 Udało Wam się rozwiązać sprawę? Ja dzisiaj również otrzymałem informację o odrzuceniu reklamacji przez @X-KOM. Reklamacja dotyczyła karty graficznej, która u mnie nie działa prawidłowo, ale serwis nie stwierdził żadnych nieprawidłowości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X-KOM Opublikowano Piątek o 07:17 Zgłoś Opublikowano Piątek o 07:17 Cześć, @AdGal podeślij proszę numer reklamacji w wiadomości prywatnej i zweryfikujemy sprawę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d-ek90 Opublikowano Piątek o 07:20 Zgłoś Opublikowano Piątek o 07:20 @AdGal ja w koncu otrzymalem sprzet. Jesli chodzi o kontakt z jak oni to nazywaja “dzialem administracyjno prawnym” to totalna porazka. Chlopaki z serwisu jedynie byli pomocni, starali sie wysylac monity do serwisu zewnetrznego itp. Podsumowujac: po powrocie z serwisu zewnetrznego reklamacja zostala uznana, mimo ze wczesniej odrzucili. Kontakt z obsluga klienta oceniam na zero. Serwis za to stara sie pomoc, ale maja tez ograniczone pole manewru. I wisienka na torcie: odeslanie telefonu w kopercie bąbelkowej - nawet nie chce mi sie tego komentowac, dobrze ze wrocil nieuszkodzony. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano Piątek o 09:44 Zgłoś Opublikowano Piątek o 09:44 2 godziny temu, d-ek90 napisał(a): @AdGal ja w koncu otrzymalem sprzet. Jesli chodzi o kontakt z jak oni to nazywaja “dzialem administracyjno prawnym” to totalna porazka. Chlopaki z serwisu jedynie byli pomocni, starali sie wysylac monity do serwisu zewnetrznego itp. Podsumowujac: po powrocie z serwisu zewnetrznego reklamacja zostala uznana, mimo ze wczesniej odrzucili. Kontakt z obsluga klienta oceniam na zero. Serwis za to stara sie pomoc, ale maja tez ograniczone pole manewru. I wisienka na torcie: odeslanie telefonu w kopercie bąbelkowej - nawet nie chce mi sie tego komentowac, dobrze ze wrocil nieuszkodzony. Oni są dobrzy tylko na forach z których zrobili sobie reklamowy baner. Wklejanie linków w każdym temacie do tego żałosnego sklepiku to codzienność, jak wygląda obsługa klienta w razie problemu widać, na dawnym labie tez pełno było tematów o tym. Ostatni sklep gdzie bym robił zakupy. 2 godziny temu, X-KOM napisał(a): Cześć, @AdGal podeślij proszę numer reklamacji w wiadomości prywatnej i zweryfikujemy sprawę. A jak ktoś nie ma konta tutaj na forum to co ma zrobić? Odezwałeś się bo sytuacja może mieć wpływ na wizerunek sklepu na forum? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdGal Opublikowano Piątek o 10:26 Zgłoś Opublikowano Piątek o 10:26 @d-ek90 dzięki za odpowiedź. Napisałem odwołanie od ich decyzji, zobaczę co zrobią. Mam nadzieję że nie będą przetrzymywać mojego sprzętu. Kupowałem wiele razy od x-kom i byłem zadowolony, nawet jakieś naprawy gwarancyjne realizowali dość sprawnie. Takim podejściem stracą zapewne wielu klientów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X-KOM Opublikowano Piątek o 11:16 Zgłoś Opublikowano Piątek o 11:16 Godzinę temu, B@nita napisał(a): A jak ktoś nie ma konta tutaj na forum to co ma zrobić? Odezwałeś się bo sytuacja może mieć wpływ na wizerunek sklepu na forum? Rozumiem, że ktoś może nie mieć konta tutaj na forum. W takiej sytuacji najlepiej skontaktować się bezpośrednio z naszym działem obsługi klienta – telefonicznie lub przez formularz na stronie. Chcemy pomóc w każdej sprawie, niezależnie od miejsca kontaktu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...