P3ch Opublikowano 20 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia Wiem ;-), proszę bardzo. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azztt00 Opublikowano 22 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia W dniu 20.08.2025 o 15:41, P3ch napisał(a): I tak twierdzę że to jest podbijanie tematu dla teatrzyku, jak pierwotnie tutaj już wcześniej kontaktował się od strony x-kom można było dalej na PW pisać. Ale jak widać publiczka Ci potrzebna. Czy lubie x-kom , no pewnie, ja problemu z nimi nie miałem od 15 lat to pewnie tony sprzętu od nich sprzedałem klientom ;-). Cóż jakby ten kontakt nw PW cokolwiek zmieniał :p Ale dzięki za pomysł P3ch z tym nagłośnieniem, publiczka na serwisie wykop ciepło to przyjęła 😉 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P3ch Opublikowano 22 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia Tobie tylko chodzi o publiczkę 😉 uj tam z laptopem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azztt00 Opublikowano 22 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia Wiem ;-), Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P3ch Opublikowano 22 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia A na poważnie co teraz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azztt00 Opublikowano 22 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia Na razie cały czas czekam co osiągnie rzecznik konsumentów, to na teraz 🙂 a później, zależnie od sytuacji. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P3ch Opublikowano 22 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia Niech odłączą baterię , zasilacz laboratoryjny i niech sprawdzą czy płyta główna pobiera jakikolwiek prąd od 10 do 30mA jest w porządku i akceptowalne powyżej grzeje się coś na płycie, termowizja i sprawdzić co pobiera prąd. To był by już poważniejszy argument. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azztt00 Opublikowano 22 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 16 minut temu, P3ch napisał(a): Niech odłączą baterię , zasilacz laboratoryjny i niech sprawdzą czy płyta główna pobiera jakikolwiek prąd od 10 do 30mA jest w porządku i akceptowalne powyżej grzeje się coś na płycie, termowizja i sprawdzić co pobiera prąd. To był by już poważniejszy argument. Nie spodziewałam się po Tobie, że będziesz próbował coś pomóc. Dopisuję do listy co warto ewentualnie podpowiedzieć serwisantom przy ew. dodatkowych oględzinach 🙂 Dzięki 🙂 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P3ch Opublikowano 22 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 😄 Ja pomagam normalnym ty jesteś nie normalna ( tylko nie bierz tego aż tak poważnie ) by nie rozpętać gówno burzy : )). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azztt00 Opublikowano 22 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia Cóz, ktoś być musi xD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P3ch Opublikowano 22 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia (edytowane) W ryśkach ogólnie czy to są biurowe czy gamingowe sprzęty często widzę jeden błąd nie idealnie dolega chłodzenie do rdzenia co powoduje podwyższony pobór energii i wiadome bateria zdecydowanie szybciej się rozładuje. Kolejną rzecz która może pomagać w rozładowaniu baterii to jest złej jakości pasta termo-przewodząca i nie odbiera idealnie ciepełka z rdzenia ale trzeba wziąć pod uwagę też odwrotną sprawę że chłodzenie idealnie dolega pasta jest bardzo dobrej jakości i procesor ma idealne warunki do boostowania na bardzo wysokie zegary i również to spowoduje szybszą eksploatację baterii, to akurat można było by ( po logować przez HwInfo ) ładnie zapisuje do txt logi. Można profilaktycznie wyłączyć i sprawdzić ile bateryjka wytrzyma bez boostowania. W samym biosie pobór energii będzie zawsze wyższy ponieważ będąc w bios nie reguluje częstotliwości procesora zgodnie z zapotrzebowaniem na zasoby. Edytowane 22 Sierpnia przez P3ch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub92 Opublikowano 26 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia Cześć wszystkim! U mnie podobnie nieuznana reklamacja, ale w tym przypadku jest to telefon, a konkretniej jego wadliwy mikrofon (niestety nie wpadłem na pomysł żeby nagrać to nim odeśle na reklamacje). Po lekko ponad tygodniu (w zeszły czwartek) otrzymałem informację, iż nie stwierdzili wspomnianego przeze mnie problemu i że nieuznana reklamacja. Po kilku minutach odpisałem, aby uzyskać informacje jakie konkretnie czynności zostały przeprowadzone, aby sprawdzić mikrofon i do dziś nie otrzymałem odpowiedzi na to pytanie. Wczoraj kontaktowałem się z obsługą klienta i po ponad 30 min oczekiwania dowiedziałem się, że wiadomość oczekuje na odpowiedź i że wyślą ponaglenie do odpowiedniego działu. I tak zostałem z informacją o nieuznanej reklamacji, brakiem informacje co do czynności jakie zostały przeprowadzone i bez telefonu, bo dalej nie został odesłany... Wina karty SIM to raczej nie jest, bo w innym telefonie działa bez problemu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverstoneBroders Opublikowano Wtorek o 22:46 Zgłoś Opublikowano Wtorek o 22:46 U mnie podobna sytuacja ze sprzętem z X-kom. Serdecznie nie polecam. Odmowa reklamacji (rękojmia) - nie odnieśli się do wszystkich wad tylko jednej przez siebie wybranej. W skrócie ...za usterki nie odpowiadają. Dziwnie rzeczy, a kto odpowiada do 2 lat po zakupie? Odpowiedź negatywna w ostatnim dniu na to przeznaczonym. Sprzętu ani widu ani słuchu. Chcę zanieść sprzęt do rzeczoznawcy, ale nie mam co zanieść. Zgłosiłam do rzecznika, ale chyba zainteresuję tematem również inne instytucje. Pierwszy raz się z czymś podobnym spotykam. Jakim prawem mój sprzęt jest przetrzymywany? Nie chcą naprawić, oddać kasy też nie, to co to ma być? Kup lipny sprzęt i się potem bujaj? Czy po prostu mam pecha? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azztt00 Opublikowano Wtorek o 22:52 Zgłoś Opublikowano Wtorek o 22:52 Odnoszę wrażenie, że Rzecznik konsumentów to niestety NIESKUTECZNA instytucja wobec xkom - chyba, że nasz miejscowy rzecznik nie radzi sobie z xkom. Polecam federacje konsumentów (niestety jest płatna) ale mają jakiś rozsądny cennik nie pochłaniający mocno wartości przedmiotu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P3ch Opublikowano wczoraj o 01:43 Zgłoś Opublikowano wczoraj o 01:43 (edytowane) Jedyną jaką w ostatnim czasie miałem nieprzyjemność z x-kom, to że chcieli oddać pieniądze za sprzęt który aktualnie jest jeszcze w sprzedaży a różnica cenowa już była spora, kiedy zostało przedstawione uzasadnienie że nie mogą tak czynić ze względu że nadal sprzęt jest produkowany, i sprzedawany, został wymieniony na nowy egzemplarz, reszta sprzętu wraca bez problemu a uważam że kilka sprzętów na kilka miesięcy odsyłamy do nich. Macie faktycznie chyba pecha. Trzeba dodać również że ilość takich przypadków na tak bardzo dużą ilość sprzedawanych przez tego sprzedawcę produktów to nawet nie wiem czy nie jest poza marginesem błędu 😉 Edytowane wczoraj o 01:45 przez P3ch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mogiel Opublikowano 14 godzin temu Zgłoś Opublikowano 14 godzin temu (edytowane) To te się dołożę, może jak napisze tu więcej ludzi, to x-kom wyciągnie głowe z piasku i w trosce o wizerunek i swoje interesy zacznie poważnie traktować konsumentów i prawo. Bujam się z nimi od dłuższego czasu z reklamacją telefonu z niezgodności z umową. Zarówno Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej jak i Rzecznik Konsumentów wypunktowali, że towar jest niezgodny z umową, a x-kom pisze, że mam się bujać. Pewnie liczą na to, że nie pójdę do Sądu. Nie odpuszczę i zachęcam innych do nieodpuszczania. Tylko tak można coś zmienić. Edytowane 14 godzin temu przez Mogiel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azztt00 Opublikowano 13 godzin temu Zgłoś Opublikowano 13 godzin temu No niestety, XKOM sie nauczył już pewnie po latach metoda prób i błędów że mało klientów idzie do sądu bo to jest koszt, często same założenie sprawy to spora kwota + jeszcze radca prawny albo jw. federacja konsumentów. No i wiele osób odpuszcza i uchodzi im na sucho.. trafi kosa kiedyś na kamień 🙂 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silwerek Opublikowano 13 godzin temu Zgłoś Opublikowano 13 godzin temu W dniu 15.08.2025 o 05:12, P3ch napisał(a): Z tym serwisem, mającym 15-letni staż, naprawdę się ubawiłem. Na początku wątku Pani mnie ostro atakowała, a późniejsze Pani zachowanie wciąż wygląda tak, że aż boki zrywać. TOTALNA kompromitacja. Oczywiście nie popieram praktyk x-kom, ale niestety muszę podkreślić, że sprawę należało rozegrać inaczej, a nie siłowo — bo w ten sposób i tak nic się nie wskóra. Tyle że to ty zacząłeś, pierwszy post lekceważący, a drugi to już odleciałeś. A autorka prosiła wtedy xkom o pismo co zostało naprawione. Niektóre serwisy nawet same wskazują co zostało uszkodzone i co zostało naprawione co jest tak zwaną dobrą praktyką, tak miałem np. w przypadku centralki alarmowej w firmie Satel. Tutaj jak widać xkom jest w ogóle nie pomocny, a wręcz można odnieść wrażenia, że starają się nic nie wyjaśnić i tylko zbywać. Brak skutecznego kontaktu, opisu co zostało naprawione może być jak najbardziej kolejnym podnoszonym argumentem w sprawie sądowej azztt00. azztt00 słusznie zauważyła, że jak zostanie wymieniona jedna część to dla niej biegnie gwarancja od nowa, np. wysłany komputer, wymienili kartę graficzną na nową - gwarancja dla tej nowej części biegnie od nowa. Art. 581 kodeksu cywilnego. Dlatego pismo czy informacja co zostało wymienione jest ważne. Jednak to dotyczy tylko przypadku gdy zgłaszana jest reklamacja z tytułu gwarancji, a w tym konkretnym przypadku z tego co widzę to została zgłoszona reklamacja z tytułu rękojmi. Temat jest ciekawy i będę śledzić wątek, na szczęście sam jeszcze nie miałem problemów reklamacyjnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azztt00 Opublikowano 4 godziny temu Zgłoś Opublikowano 4 godziny temu 9 godzin temu, silwerek napisał(a): Tyle że to ty zacząłeś, pierwszy post lekceważący, a drugi to już odleciałeś. A autorka prosiła wtedy xkom o pismo co zostało naprawione. Niektóre serwisy nawet same wskazują co zostało uszkodzone i co zostało naprawione co jest tak zwaną dobrą praktyką, tak miałem np. w przypadku centralki alarmowej w firmie Satel. Tutaj jak widać xkom jest w ogóle nie pomocny, a wręcz można odnieść wrażenia, że starają się nic nie wyjaśnić i tylko zbywać. Brak skutecznego kontaktu, opisu co zostało naprawione może być jak najbardziej kolejnym podnoszonym argumentem w sprawie sądowej azztt00. azztt00 słusznie zauważyła, że jak zostanie wymieniona jedna część to dla niej biegnie gwarancja od nowa, np. wysłany komputer, wymienili kartę graficzną na nową - gwarancja dla tej nowej części biegnie od nowa. Art. 581 kodeksu cywilnego. Dlatego pismo czy informacja co zostało wymienione jest ważne. Jednak to dotyczy tylko przypadku gdy zgłaszana jest reklamacja z tytułu gwarancji, a w tym konkretnym przypadku z tego co widzę to została zgłoszona reklamacja z tytułu rękojmi. Temat jest ciekawy i będę śledzić wątek, na szczęście sam jeszcze nie miałem problemów reklamacyjnych. Nie wiem czy można tu udostepniac linki ale wrzuciłam posta na serwis wykop "X-KOM i praktyki reklamacyjne, ignorowanie dowodów wady" - generalnie obecnie czekam tylko aż XKom zignoruje/zleje też sprawę polubowną z inspekcją handlową co otworzy mi drogę do tańszej rozprawy w sądzie i później już z górki. Niestety, trwa to - ale odpuszczać nie warto - każdemu polecam wytrwale do celu 🙂 prawda zawsze się obroni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karro Opublikowano 3 godziny temu Zgłoś Opublikowano 3 godziny temu W dniu 10.10.2024 o 13:42, azztt00 napisał(a): sprzęt jest zakupiony za kwotę 5799zł co to za sprzet? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azztt00 Opublikowano 3 godziny temu Zgłoś Opublikowano 3 godziny temu 41 minut temu, karro napisał(a): co to za sprzet? ASUS TUF Gaming A15 R9-7940HS/32GB/512 RTX4070 144Hz BATERIA 90WH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karro Opublikowano 2 godziny temu Zgłoś Opublikowano 2 godziny temu a co to były za objawy których nie było? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azztt00 Opublikowano 2 godziny temu Zgłoś Opublikowano 2 godziny temu Teraz, karro napisał(a): a co to były za objawy których nie było? wszystko jest na wpisie na wykopie nie widzę sensu pisać tego każdemu z osobna, jest tam podpięta kontynuacja + artykuł na instalki który jest streszczeniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karro Opublikowano 2 godziny temu Zgłoś Opublikowano 2 godziny temu (edytowane) to daj link do wykopu bo tam nie funkcjonuje Edytowane 2 godziny temu przez karro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azztt00 Opublikowano 2 godziny temu Zgłoś Opublikowano 2 godziny temu Początek https://wykop.pl/artykul/7054239/x-kom-i-praktyki-reklamacyjne-ignorowanie-dowodow-wady Rozwinięcie https://wykop.pl/artykul/7054487/x-kom-i-praktyki-reklamacyjne-ignorowanie-dowodow-wady-aktualizacja1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karro Opublikowano 2 godziny temu Zgłoś Opublikowano 2 godziny temu gruba sprawa ale bateria naciągane gdzieś miedzy 3 a 3.5 godziny powinno trzymać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azztt00 Opublikowano 2 godziny temu Zgłoś Opublikowano 2 godziny temu Teraz, karro napisał(a): gruba sprawa ale bateria naciągane gdzieś miedzy 3 a 3.5 godziny powinno trzymać 3.5 godziny w idle? xDDDDD nie żartuj, przecież nawet testy temu przeczą, nawet już wpadłam na pomysł żeby kupić drugi 1:1 model bo mam taką możliwość i nagrać je oba obok siebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karro Opublikowano 2 godziny temu Zgłoś Opublikowano 2 godziny temu nawet do 30 wat musisz liczyć na godzine Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azztt00 Opublikowano 2 godziny temu Zgłoś Opublikowano 2 godziny temu (edytowane) 4 minuty temu, karro napisał(a): nawet do 30 wat musisz liczyć na godzine Nawet purepc mierzyło podobne parametry na 90wh, https://www.purepc.pl/test-asus-tuf-gaming-a15-z-procesorem-amd-ryzen-7-4800h?page=0,35 Edytowane 2 godziny temu przez azztt00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karro Opublikowano 2 godziny temu Zgłoś Opublikowano 2 godziny temu ale ty nie masz takiego laptopa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...