Kilokush Opublikowano 30 Października Zgłoś Opublikowano 30 Października Nowe Assetto Corsa ma kłaść nacisk na zwykłe samochody, nie tylko te wyścigowe. Dodatkowo swój samochód będziemy mogli ulepszać i tuningować tak żeby towarzyszył nam w naszej grze w coraz to szybszych klasach pojazdów. Mają też dojść otwarte mapy z ruchem ulicznym. Fizyka jest na lepszym poziomie niż była w AC i ACC. Grafika lepsza od ACC, dodatkowo nie będzie oparta na deffered renderingu więc będzie można użyć porządnego Anty Aliasingu. Opinie ludzi, którzy już grali są bardzo pozytywne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxmaster027 Opublikowano 30 Października Zgłoś Opublikowano 30 Października dzigit taki topowy kierwiec z YT był na prezentacji jezdził, mowił, że fajnie, ale troche kopia Gran Turismo. Ciężko będzie przebić GT7 pod względem grywalnosci, realizmu, odczucia, samego VR. Jedyne co moze prowadzic do sukcesu to np jesli beda mieli 1000+ aut i mase tras, bo w GT7 to tras jak na lekarstwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 30 Października Zgłoś Opublikowano 30 Października 5 minut temu, maxmaster027 napisał: dzigit taki topowy kierwiec z YT był na prezentacji jezdził, mowił, że fajnie, ale troche kopia Gran Turismo. Ciężko będzie przebić GT7 pod względem grywalnosci, realizmu, odczucia, samego VR. Jedyne co moze prowadzic do sukcesu to np jesli beda mieli 1000+ aut i mase tras, bo w GT7 to tras jak na lekarstwo. Akurat co do grywalności i realizmu to gracze narzekają na GT7. AC Evo na pewno nie będzie miała tyle samochodów ale jeśli chodzi o fizykę, force feedback to na pewno będzie lepiej niż w GT7. Jedynie nie wiadoma to kariera i multi jak wypadnie. W GT7 kariera to trochę nuda i grinding. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxmaster027 Opublikowano 30 Października Zgłoś Opublikowano 30 Października 6 minut temu, Kilokush napisał: Akurat co do grywalności i realizmu to gracze narzekają na GT7. AC Evo na pewno nie będzie miała tyle samochodów ale jeśli chodzi o fizykę, force feedback to na pewno będzie lepiej niż w GT7. Jedynie nie wiadoma to kariera i multi jak wypadnie. W GT7 kariera to trochę nuda i grinding. Nie wiem. Mam GT7 i Assetto Corsa, oraz Assetto Corsa Comeptezione. Dodam, że we wszystkie grałem normalnie jak i również w kazda z wersji w VR. AC jest ok, sporo modów itp. fizykę ma gorszą od GT7. ACC jest lepiej z fizyką, powiedział bym, że ACC miało lepsza fizyke od GT7 z tamtego roku. Przy obecnym update 1.52 GT7 według mnie ma znacznie lepszy VR, rownież znacznie lepsza fizyke od ACC. Ale moze i te nowe Evo będzie lepsze z czasem. Jednak odrazu moge Ci powiedziec, że znam praktycznie kazdy samochod w GT7 i jest ich po prostu za mało, fajnie jakby było z 2000aut byłoby w czym przebierać. Tak samo tras, juz wszystkie objedziłem w kólko to samo daja w Sportmanship, cos tam zmienia, no fajnie sie jezdzi ale brakuje tej roznorodnosci, tzw matchmakingu z prawdziwego zdarzenia. Taka troche komuna polyphony daje trase i jezdzisz przez tydzien. ^^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 30 Października Zgłoś Opublikowano 30 Października 18 minut temu, maxmaster027 napisał: Nie wiem. Mam GT7 i Assetto Corsa, oraz Assetto Corsa Comeptezione. Dodam, że we wszystkie grałem normalnie jak i również w kazda z wersji w VR. AC jest ok, sporo modów itp. fizykę ma gorszą od GT7. ACC jest lepiej z fizyką, powiedział bym, że ACC miało lepsza fizyke od GT7 z tamtego roku. Przy obecnym update 1.52 GT7 według mnie ma znacznie lepszy VR, rownież znacznie lepsza fizyke od ACC. Ale moze i te nowe Evo będzie lepsze z czasem. Jednak odrazu moge Ci powiedziec, że znam praktycznie kazdy samochod w GT7 i jest ich po prostu za mało, fajnie jakby było z 2000aut byłoby w czym przebierać. Tak samo tras, juz wszystkie objedziłem w kólko to samo daja w Sportmanship, cos tam zmienia, no fajnie sie jezdzi ale brakuje tej roznorodnosci, tzw matchmakingu z prawdziwego zdarzenia. Taka troche komuna polyphony daje trase i jezdzisz przez tydzien. ^^ Z ciekawości jaką kierę masz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxmaster027 Opublikowano 30 Października Zgłoś Opublikowano 30 Października TGT-II + custom wheel alcantara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pzgr. 39 Opublikowano 30 Października Zgłoś Opublikowano 30 Października Fajnie, że będą otwarte światy. Ciekawe jak duże ? Chciałbym by kiedyś powstała taka gra z realistyczną fizyką jazdy + auta cywilne + VR + duża mapa (najlepiej tak duża jak z The Crew 2 ). Tak by móc dla przyjemności pojeździć po autostradach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 30 Października Zgłoś Opublikowano 30 Października 5 minut temu, Pzgr. 39 napisał: Fajnie, że będą otwarte światy. Ciekawe jak duże ? Chciałbym by kiedyś powstała taka gra z realistyczną fizyką jazdy + auta cywilne + VR + duża mapa (najlepiej tak duża jak z The Crew 2 ). Tak by móc dla przyjemności pojeździć po autostradach. Na pewno będzie okolica Nordschleife bo była na trailerze ale ile kilometrów to nie wiadomo. Na pewnie dużo bliżej NFSów niż The Crew. Na mapie mają być Points of Interests oraz elementy RPG bo to było widać w opcjach podczas targów ADAC Simracing expo 2024. Podobno mają być "proceduralnie generowane mapy". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxmaster027 Opublikowano 30 Października Zgłoś Opublikowano 30 Października 3 godziny temu, Pzgr. 39 napisał: Fajnie, że będą otwarte światy. Ciekawe jak duże ? Chciałbym by kiedyś powstała taka gra z realistyczną fizyką jazdy + auta cywilne + VR + duża mapa (najlepiej tak duża jak z The Crew 2 ). Tak by móc dla przyjemności pojeździć po autostradach. Tego wlasnie brakuje w GT7, zeby sobie pojezdzic troche w ten sposob. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pzgr. 39 Opublikowano 30 Października Zgłoś Opublikowano 30 Października (edytowane) 35 minut temu, maxmaster027 napisał(a): Tego wlasnie brakuje w GT7, zeby sobie pojezdzic troche w ten sposob. We wszystkich grach samochodowych tego brakuje. Kupowałem specjalnie The Crew 2 żeby sobie tak pojeździć po świecie i nie patrzeć, że co raz setny jadę tą samą drogą. Do tego Spotify, VR i można jeździć. Tylko, że The Crew nie ma VR a model jazdy jest kiepski nawet na zręcznościówkę i nie ogarnia kierownic zbyt dobrze. A taki Beamng.drive ma za małe mapy. Nadzieja w tych proceduralne generowanych mapach, ale też nie można z tym zbyt optymistyczne podchodzić, bo może być dobrze, a może być jak np. w Starfield. Edytowane 30 Października przez Pzgr. 39 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 30 Października Zgłoś Opublikowano 30 Października 11 minut temu, Pzgr. 39 napisał: We wszystkich grach samochodowych tego brakuje. Kupowałem specjalnie The Crew 2 żeby sobie tak pojeździć po świecie i nie patrzeć, że co raz setny jadę tą samą drogą. Do tego Spotify, VR i można jeździć. Tylko, że The Crew nie ma VR a model jazdy jest kiepski nawet na zręcznościówkę i nie ogarnia kierownic zbyt dobrze. A taki Beamng.drive ma za małe mapy. Nadzieja w tych proceduralne generowanych mapach, ale też nie można z tym zbyt optymistyczne podchodzić, bo może być dobrze, a może być jak np. w Starfield. Forza Horizon pozostaje. Niestety fizyka średnia, force feedback też. Co najgorsze dla mnie najlepszą fizykę ma FH3, FH4 i FH5 co serię mają jeszcze bardziej ulatwiane prowadzenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxmaster027 Opublikowano 30 Października Zgłoś Opublikowano 30 Października 6 godzin temu, Pzgr. 39 napisał: We wszystkich grach samochodowych tego brakuje. Kupowałem specjalnie The Crew 2 żeby sobie tak pojeździć po świecie i nie patrzeć, że co raz setny jadę tą samą drogą. Do tego Spotify, VR i można jeździć. Tylko, że The Crew nie ma VR a model jazdy jest kiepski nawet na zręcznościówkę i nie ogarnia kierownic zbyt dobrze. A taki Beamng.drive ma za małe mapy. Nadzieja w tych proceduralne generowanych mapach, ale też nie można z tym zbyt optymistyczne podchodzić, bo może być dobrze, a może być jak np. w Starfield. Jeżeli chodzi o The crew 2 to zwrocilem, Forze horizon ulimate usunałem. NSF unbound zostawilem bo nawet ok, to zawsze nfs. A te mapy to jest tak jak mowisz, 1 rzecz wystarczajaco dobra fizyka, potem ilosc aut. Wtedy te mapy duze maja sens. Jezeli chodzi o GT7 to byly w plikach gry jakis informacje o torach o Pikes Peak, i Gilles Villeneuve Monteral. Monteral wiadomo przepiekne miejsce nad jeziorem, a Pikes Peak to w GT7 jest dosc ciekawe, bo tam mozesz ograniczac moc i dodawac mase również tzw balast(200kg), niektore samochody np fiat 500 mialby problem z wjechaniem pod taka góre :D. Sprawdzałem to na Alsace short reverese, jest tam takie wzniesienie, że jak Fiat 500 ma 8HP i dotkowo 200kg masy to mozna wjechac tylko sposobem, AI w ogole tego nie ogarnia. No i też jak weźmiesz np samochod normalny 100HP i trase Nurburgring to widzisz jakie tam sa wzniesienia innymi slowy czuc to na obrotomierzu. Dlatego ta trasa Pikes Peak dużo graczy mowilo ze chca jej. Ale miesiace mijaja i nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 31 Października Zgłoś Opublikowano 31 Października 7 godzin temu, maxmaster027 napisał: Jeżeli chodzi o The crew 2 to zwrocilem, Forze horizon ulimate usunałem. NSF unbound zostawilem bo nawet ok, to zawsze nfs. A te mapy to jest tak jak mowisz, 1 rzecz wystarczajaco dobra fizyka, potem ilosc aut. Wtedy te mapy duze maja sens. Jezeli chodzi o GT7 to byly w plikach gry jakis informacje o torach o Pikes Peak, i Gilles Villeneuve Monteral. Monteral wiadomo przepiekne miejsce nad jeziorem, a Pikes Peak to w GT7 jest dosc ciekawe, bo tam mozesz ograniczac moc i dodawac mase również tzw balast(200kg), niektore samochody np fiat 500 mialby problem z wjechaniem pod taka góre :D. Sprawdzałem to na Alsace short reverese, jest tam takie wzniesienie, że jak Fiat 500 ma 8HP i dotkowo 200kg masy to mozna wjechac tylko sposobem, AI w ogole tego nie ogarnia. No i też jak weźmiesz np samochod normalny 100HP i trase Nurburgring to widzisz jakie tam sa wzniesienia innymi slowy czuc to na obrotomierzu. Dlatego ta trasa Pikes Peak dużo graczy mowilo ze chca jej. Ale miesiace mijaja i nie ma. No właśnie to zawsze była zaleta GT7. Wyścigi sportowymi roadsterami... z mocą 60HP :F czyli japońskimi kei carami 😄 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxmaster027 Opublikowano 31 Października Zgłoś Opublikowano 31 Października 47 minut temu, Kilokush napisał: No właśnie to zawsze była zaleta GT7. Wyścigi sportowymi roadsterami... z mocą 60HP :F czyli japońskimi kei carami 😄 No kei cars sa ok, jest suzuki capucino, fajnie sie kreci, mozesz go ulepszyc albo dac engine swap i ten swapowy silnik rowniez ulepszyc wychodzi cos ok 550hp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 14 Listopada Zgłoś Opublikowano 14 Listopada Będzie rzecz za którą ludzie kochali Gran Turismo! Będzie można kupić samochód w różnych wersjach silnikowych i wyposażenia. Na przykład możesz mieć dane auto z wolnym dieslem lub z mocną benzyną! 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...