Kyle Opublikowano 30 Października Zgłoś Opublikowano 30 Października I. By uruchomić bez launchera trzeba zrobić w edytorze tekstu plik .bat z zawartością: set OPENSSL_ia32cap=:~0x20000000 Breathedge.exe ... następnie umieścić go w tym samym katalogu gdzie jest Breathedge.exe i nazwać nasz plik .bat np. Startuj.bat. Grę następnie uruchamiać tym plikiem Startuj.bat Bez powyższego pliku gra się zamyka/wywala do pulpitu, po około minucie grania. II. Największy wpływ na ilość fps z ustawień detali, ma ustawienie "Jakość efektów". Zmiana nastawy "Jakość efektów" z "Epickie" na "średnie", daje wzrost fps jakieś 1,5x (!!!). Nastawa ta ma wpływ na złożoność odbić (np. na blacie biurka z "politury" na nastawie "epickie" lodówka stojąca nieopodal się odbija, a na "średnich" już nie). Swoją drogą gra jest bardzo dobrze zoptymalizowana, biorąc pod uwagę jak wygląda. Na RTX 3050 nie zanotowałem spadków poniżej 60fps w 3840x2160 na ustawieniach detali praktycznie maksymalnych poza "jakość efektów" na średnich. Postprocess, AA, motion blur itp. na najniższych: III. Ustawianie czułości myszki. Jak ktoś ma mysz z wysokim DPI i chce spożytkować to DPI na zwiększenie precyzji, a nie czułości, to szybko zabraknie mu możliwości obniżania czułości w menu gry. W takim wypadku by zmienić czułość myszy na jeszcze niższą, otwieramy plik: C:\MiejsceKataloguZGrą\Breathedge\Breathedge\Saved\Config\WindowsNoEditor\Input.ini I zmieniamy: AxisMappings=(AxisName="LookRight",Key=MouseX,Scale=1.000000) AxisMappings=(AxisName="LookUp",Key=MouseY,Scale=-1.000000) na: AxisMappings=(AxisName="LookRight",Key=MouseX,Scale=0.250000) AxisMappings=(AxisName="LookUp",Key=MouseY,Scale=-0.250000) IV. Gra płynniej chodzi, kiedy po każdym jej uruchomieniu dokonamy zmiany rozdzielczości w ustawieniach gry. Czyli jak chcemy grać w 3840x2160, to po odpaleniu gry, kiedy mamy już włączone 3840x2160, zmieniamy na 2560x1440, zatwierdzamy, a następnie kiedy rozdzielczość gry zostanie już zmieniona na 2560x1440, to zmieniamy z powrotem na 3840x2160 - ta zmiana sprawia, że fps jest zdecydowanie stabilniejszy (nie ma przycinek przy obracaniu, które są bez tej zmiany rozdzielczości). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...