Gość Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2007 Takim lamusem nie jestem,żeby nie wiedzieć o wyłączeniu synchronizacji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2007 Takim lamusem nie jestem,żeby nie wiedzieć o wyłączeniu synchronizacji... Nie drygaj ;). A tak poza tym, to zauważyłem, że po ustawieniu 333 fps gra chodzi za szybko :lol2:. Albo może mnie się tak wydaje tylko, sam nie wiem. Miałem fx5600 i ustawione na 125 fps max i było ładnie. BTW może umówmy się w kilka os i zagrajmy gdzieś 2g4 (razem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly86 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2007 Nie drygaj ;). A tak poza tym, to zauważyłem, że po ustawieniu 333 fps gra chodzi za szybko :lol2:. Albo może mnie się tak wydaje tylko, sam nie wiem. Miałem fx5600 i ustawione na 125 fps max i było ładnie. BTW może umówmy się w kilka os i zagrajmy gdzieś 2g4 (razem). Spox daj cynka na mojego gadulca, server on 7793756 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xacti Opublikowano 1 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2007 No tak sa rifle i pistole, ale zauwaz, ze pistole maja 0 naboi :>. Ekhem. No wlasnie maja 60 naboi (czy ile tam standardowo) Wiec jeszcze raz.. jak mam to zrobic. Wchodze na serwer Laduje sie jako admin Wpisuje ta komende Resetuje mape ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly86 Opublikowano 1 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2007 Ekhem. No wlasnie maja 60 naboi (czy ile tam standardowo) Wiec jeszcze raz.. jak mam to zrobic. Wchodze na serwer Laduje sie jako admin Wpisuje ta komende Resetuje mape ?? Hm nie kapuje... Powinienes miec 0... ekhm... Ale po wpisaniu tej komendy, pokazuje ci sie info? Ze jest uruchomiony pam? Zolto-zielone napisy, ten pam, troche dlugo sie uruchamia, wpisuj komende, i poczekaj az pam, sam zresetuje mape, nie resetuj sam... Okolo 30 sekund, trzeba poczekac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 2 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2007 Uwaga uwaga, kto jest chętny na jakiegoś mixa? Może byśmy coś zorganizowali i zagrali chociaż 3vs3 albo i więcej? Kto jest za? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xacti Opublikowano 2 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2007 Ja moge grac, ale przyzwyczajony jestem do snajperek tylko ;) Nie wiem jak bym sobie radzil na serwie ze wszystkim :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pho Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 Ja tez moge grac ;p serwer i TS mam mowcie tylko kiedy ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly86 Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 tez mam serwa i ts'a, ktoa chetny na dzisiaj? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xacti Opublikowano 9 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2007 Na jakich FPS najlepiej grac ? ;) Jakie opcje graficzne powylaczac? W ogole co to jest ta synchronizacja kazdej klatki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 9 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2007 (edytowane) Na jakich FPS najlepiej grac ? ;) Jakie opcje graficzne powylaczac? W ogole co to jest ta synchronizacja kazdej klatki ?minimum 125fps (125/166/200/250/333/600)jesli bedziesz mial ponizej ciezko Ci bedzie zapanowac nad bronia, a synchronizacja sprawia ze max fps jakie bedziesz osiagal bedzie rowne aktualnemu odswiezaniu monitora, w cod1 bez dodatkowych programow (ewentualnie ustawieniu w sterach, co jednak nie zawsze dziala), odswiezanie wynosi 60Hz, tak wiec trzeba pogrzebac w sterach albo sciagnac program np refreshlock Edytowane 9 Lipca 2007 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xacti Opublikowano 9 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2007 Aha. Mam LCD wiec i tak odswiezanie bedzie kolo 70Hz ;) Ja gram caly czas na 60fps i nie jest mi trudno nad bronia zapanowac :huh: Teraz sprobowalem na 125fps podniesc, i czesto mi do 90 spada :( Ale jakos sobie poradze. Teraz pytanie jakie fps daja jakie korzysci ? ;) Czytalem tu gdzies, ze jakies pozwalaja na troche dalsze skoki np. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=virus=- Opublikowano 28 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2008 Orientuje się może ktoś jeszcze gdzie można kupić tą grę w polskiej wersji językowej wraz z dodatkiem?? Chodzi mi o nówkę. Bo w ogóle nie mogę znaleźć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scoobydoo19911 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2008 witam dzisiaj odgrzebałem płyty z call of duty1 i podczas instalacji zdziwił mnie fakt że na niektórych screenach postacie mają cienie a na innych nie. po zainastalowaniu i uruchomieniu szukałem opcji od cieniowania ale nic nie znalazłem, no to zacząłem szukać w pliku cfg i znalazłem linijkę seta cg_shadow "0" jak zrobiłem na 1 to po uruchomieniu gry nie było widać żadnych cieni a po wyłączeniu gry linijka w pliku cfg poróciła do wartości 0. może wie ktoś jak włączyć cienie w call of duty? z góry dzięki z odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly86 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2008 witam dzisiaj odgrzebałem płyty z call of duty1 i podczas instalacji zdziwił mnie fakt że na niektórych screenach postacie mają cienie a na innych nie. po zainastalowaniu i uruchomieniu szukałem opcji od cieniowania ale nic nie znalazłem, no to zacząłem szukać w pliku cfg i znalazłem linijkę seta cg_shadow "0" jak zrobiłem na 1 to po uruchomieniu gry nie było widać żadnych cieni a po wyłączeniu gry linijka w pliku cfg poróciła do wartości 0. może wie ktoś jak włączyć cienie w call of duty? z góry dzięki z odpowiedź Po pierwszy pytaj w tym topicu, a nie zakladasz niepotrzebnie nowy temat, i zasmiecasz forum <_< Co do gry to nie wiem, czy dobrze pamietam, ale nie bylo cieni w cod1 w menu do wybory... Wiem ze dawalo sie na full'a, i tyle, cienie to dopiero byly w cod2... dx7 or dx9. A co do .cfg to ustawienie na shadow wartosci jest zapisane w .cfg gry na standard 0, jesli chcesz w ten sposob edytowac gre, to musisz zmienic shadow w .cfg gry oraz w swoim profilu user'a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scoobydoo19911 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2008 witam ponownie mam następujący problem. kiedy próbyje postawić server z dedykacją na internet pojawia się jako server lokoalny. nie mam zielonego pojęcia co z tym faktem zrobić. może ktoś z was miał taki problem wcześniej i wie jak sobie z tym poradzić? z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benq2006 Opublikowano 16 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2009 Witam, mam problem z ustawieniem rozdzielczości w grze. Chodzi o to że cały czas mam rozdziałkę 800x600 a w moim laptopie normalnie jest 1280x800 i chciałem ustawić jakąś podobną jednakże to nic nie daje. Za każdym razem po zastosowaniu ustawień powraca do 800x600. Dodam że grę mam skopiowaną z całym folderem bo płytka mi się połamała i tak za każdym razem ją wklejam jak mam ochotę pograć. Wcześniej nie było problemu bo taka rozdzielczość mi odpowiadała jednak teraz mam lepszy sprzęt i przydałoby się mieć większy komfort z grania ;) Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 16 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2009 http://www.widescreengamingforum.com/wiki/...hp/Call_of_Duty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryziu Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2009 bardzo prosze o pomoc... cieszylem sie ze sobie wreszcie pogram w COD a tu sie okazuje ze jakis blad i niewiem co zrobic. kiedys mi chodzilo na tym kompie a teraz lipa. błąd: 163 sound file(s) are missing or in a bad format wynik z konsoli: WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/bullet_water04.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/bullet_water05.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Wood_10.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Wood_14.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Wood_11.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Wood_12.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Wood_13.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Masonry_27.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_foliage_12.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_foliage_13.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Metal_B19.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Metal_B18.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Metal_B14.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Metal_B15.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Metal_B03.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Metal_B05.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Wood_20.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Masonry_30.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/explosions/explo_rock01.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/explosions/explo_rock02.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/flak/flak88_fire.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/flak/flak88_fire02.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/flak/flak88_fire03.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/explosions/mortar_dirt01.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/explosions/mortar_dirt02.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/explosions/mortar_dirt03.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/explosions/mortar_dirt04.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/explosions/mortar_dirt05.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/explosions/mortar_dirt06.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/misc/mouse_click.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/misc/mouse_over.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/misc/MP_defuse.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/misc/MP_plant.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/vehicles/turret_spin_01.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/vehicles/turret_end_01.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/misc/PU_paper02.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/vehicles/crashes/gate_crash.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/mg42/mg42_cooldown.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/mg42/mg42_loop02.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/mp40/mp40_01.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/nagant/nagant_sniper.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby02.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby03.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby04.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby05.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby06.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby07.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby08.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby09.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby10.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby11.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby12.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby13.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby14.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby15.wav' couldn't be read WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby01.wav' couldn't be read ----- CL_Shutdown ----- RE_Shutdown( 1 ) Shutting down OpenGL subsystem ...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success ...deleting GL context: success ...releasing DC: success ...destroying window ...resetting display ...shutting down QGL ...unloading OpenGL DLL ----------------------- Hunk_Clear: reset the hunk ok 163 sound file(s) are missing or in a bad format z gory dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eryk1982 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2009 przeinstaluj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...