Skocz do zawartości
maly86

Call Of Duty

Rekomendowane odpowiedzi

Takim lamusem nie jestem,żeby nie wiedzieć o wyłączeniu synchronizacji...

Nie drygaj ;).

 

A tak poza tym, to zauważyłem, że po ustawieniu 333 fps gra chodzi za szybko :lol2:. Albo może mnie się tak wydaje tylko, sam nie wiem. Miałem fx5600 i ustawione na 125 fps max i było ładnie. BTW może umówmy się w kilka os i zagrajmy gdzieś 2g4 (razem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie drygaj ;).

 

A tak poza tym, to zauważyłem, że po ustawieniu 333 fps gra chodzi za szybko :lol2:. Albo może mnie się tak wydaje tylko, sam nie wiem. Miałem fx5600 i ustawione na 125 fps max i było ładnie. BTW może umówmy się w kilka os i zagrajmy gdzieś 2g4 (razem).

Spox daj cynka na mojego gadulca, server on

 

7793756

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak sa rifle i pistole, ale zauwaz, ze pistole maja 0 naboi :>.

Ekhem. No wlasnie maja 60 naboi (czy ile tam standardowo)

Wiec jeszcze raz.. jak mam to zrobic.

Wchodze na serwer

Laduje sie jako admin

Wpisuje ta komende

Resetuje mape

 

??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ekhem. No wlasnie maja 60 naboi (czy ile tam standardowo)

Wiec jeszcze raz.. jak mam to zrobic.

Wchodze na serwer

Laduje sie jako admin

Wpisuje ta komende

Resetuje mape

 

??

Hm nie kapuje...

 

 

Powinienes miec 0... ekhm... Ale po wpisaniu tej komendy, pokazuje ci sie info? Ze jest uruchomiony pam? Zolto-zielone napisy, ten pam, troche dlugo sie uruchamia, wpisuj komende, i poczekaj az pam, sam zresetuje mape, nie resetuj sam... Okolo 30 sekund, trzeba poczekac...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na jakich FPS najlepiej grac ? ;) Jakie opcje graficzne powylaczac? W ogole co to jest ta synchronizacja kazdej klatki ?

minimum 125fps (125/166/200/250/333/600)jesli bedziesz mial ponizej ciezko Ci bedzie zapanowac nad bronia, a synchronizacja sprawia ze max fps jakie bedziesz osiagal bedzie rowne aktualnemu odswiezaniu monitora, w cod1 bez dodatkowych programow (ewentualnie ustawieniu w sterach, co jednak nie zawsze dziala), odswiezanie wynosi 60Hz, tak wiec trzeba pogrzebac w sterach albo sciagnac program np refreshlock Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha. Mam LCD wiec i tak odswiezanie bedzie kolo 70Hz ;)

 

Ja gram caly czas na 60fps i nie jest mi trudno nad bronia zapanowac :huh:

Teraz sprobowalem na 125fps podniesc, i czesto mi do 90 spada :( Ale jakos sobie poradze.

Teraz pytanie jakie fps daja jakie korzysci ? ;) Czytalem tu gdzies, ze jakies pozwalaja na troche dalsze skoki np.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

dzisiaj odgrzebałem płyty z call of duty1 i podczas instalacji zdziwił mnie fakt że na niektórych screenach postacie mają cienie a na innych nie. po zainastalowaniu i uruchomieniu szukałem opcji od cieniowania ale nic nie znalazłem, no to zacząłem szukać w pliku cfg i znalazłem linijkę seta cg_shadow "0" jak zrobiłem na 1 to po uruchomieniu gry nie było widać żadnych cieni a po wyłączeniu gry linijka w pliku cfg poróciła do wartości 0. może wie ktoś jak włączyć cienie w call of duty?

 

 

z góry dzięki z odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

dzisiaj odgrzebałem płyty z call of duty1 i podczas instalacji zdziwił mnie fakt że na niektórych screenach postacie mają cienie a na innych nie. po zainastalowaniu i uruchomieniu szukałem opcji od cieniowania ale nic nie znalazłem, no to zacząłem szukać w pliku cfg i znalazłem linijkę seta cg_shadow "0" jak zrobiłem na 1 to po uruchomieniu gry nie było widać żadnych cieni a po wyłączeniu gry linijka w pliku cfg poróciła do wartości 0. może wie ktoś jak włączyć cienie w call of duty?

 

 

z góry dzięki z odpowiedź

Po pierwszy pytaj w tym topicu, a nie zakladasz niepotrzebnie nowy temat, i zasmiecasz forum <_<

 

Co do gry to nie wiem, czy dobrze pamietam, ale nie bylo cieni w cod1 w menu do wybory... Wiem ze dawalo sie na full'a, i tyle, cienie to dopiero byly w cod2... dx7 or dx9.

A co do .cfg to ustawienie na shadow wartosci jest zapisane w .cfg gry na standard 0, jesli chcesz w ten sposob edytowac gre, to musisz zmienic shadow w .cfg gry oraz w swoim profilu user'a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie

 

mam następujący problem. kiedy próbyje postawić server z dedykacją na internet pojawia się jako server lokoalny. nie mam zielonego pojęcia co z tym faktem zrobić. może ktoś z was miał taki problem wcześniej i wie jak sobie z tym poradzić?

 

z góry dzięki za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z ustawieniem rozdzielczości w grze. Chodzi o to że cały czas mam rozdziałkę 800x600 a w moim laptopie normalnie jest 1280x800 i chciałem ustawić jakąś podobną jednakże to nic nie daje. Za każdym razem po zastosowaniu ustawień powraca do 800x600. Dodam że grę mam skopiowaną z całym folderem bo płytka mi się połamała i tak za każdym razem ją wklejam jak mam ochotę pograć. Wcześniej nie było problemu bo taka rozdzielczość mi odpowiadała jednak teraz mam lepszy sprzęt i przydałoby się mieć większy komfort z grania ;)

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardzo prosze o pomoc... cieszylem sie ze sobie wreszcie pogram w COD a tu sie okazuje ze jakis blad i niewiem co zrobic. kiedys mi chodzilo na tym kompie a teraz lipa.

błąd: 163 sound file(s) are missing or in a bad format

 

 

 

 

wynik z konsoli:

 

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/bullet_water04.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/bullet_water05.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Wood_10.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Wood_14.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Wood_11.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Wood_12.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Wood_13.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Masonry_27.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_foliage_12.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_foliage_13.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Metal_B19.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Metal_B18.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Metal_B14.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Metal_B15.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Metal_B03.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Metal_B05.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Wood_20.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/impact/Impact_Masonry_30.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/explosions/explo_rock01.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/explosions/explo_rock02.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/flak/flak88_fire.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/flak/flak88_fire02.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/flak/flak88_fire03.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/explosions/mortar_dirt01.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/explosions/mortar_dirt02.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/explosions/mortar_dirt03.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/explosions/mortar_dirt04.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/explosions/mortar_dirt05.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/explosions/mortar_dirt06.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/misc/mouse_click.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/misc/mouse_over.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/misc/MP_defuse.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/misc/MP_plant.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/vehicles/turret_spin_01.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/vehicles/turret_end_01.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/misc/PU_paper02.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/vehicles/crashes/gate_crash.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/mg42/mg42_cooldown.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/mg42/mg42_loop02.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/mp40/mp40_01.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/weapons/nagant/nagant_sniper.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby02.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby03.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby04.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby05.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby06.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby07.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby08.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby09.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby10.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby11.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby12.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby13.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby14.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby15.wav' couldn't be read

WARNING: loaded sound file 'sound/whizbys/whizby01.wav' couldn't be read

----- CL_Shutdown -----

RE_Shutdown( 1 )

Shutting down OpenGL subsystem

...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success

...deleting GL context: success

...releasing DC: success

...destroying window

...resetting display

...shutting down QGL

...unloading OpenGL DLL

-----------------------

Hunk_Clear: reset the hunk ok

163 sound file(s) are missing or in a bad format

 

 

z gory dzieki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...