DarkstormPB Opublikowano Czwartek o 14:59 Zgłoś Opublikowano Czwartek o 14:59 Hej. Jako, że mój stary gtx 1070 już przestaje dawać radę, chciałbym kupić nowego kompa. Ponieważ nie znam się specjalnie na podzespołach korzystam z gotowych zestawów. Na początek znalazłem sobie coś takiego: https://proline.pl/?fn=koszyk&1:0000005437;1:0000003279;1:0000008492;1:0000008297;1:0000005378;1:0000007697;1:0000005472;1:0000008408 I teraz pytania: 1. Czy patrząc na cyrki związane z nowymi rtx jest sens/bezpiecznie czekać na nowego 5070ti czy też zostać przy 4070 takiej jak w zestawie powyżej? Wolałbym, żeby zestaw starczył na lata a te Ady już kilka lat mają więc nie wiem czy zaraz nie staną się przestarzałe. 2. Czy powyższy zestaw jest ok czy jednak fachowcy coś by pozmieniali? 3. Jeśli powyższy zestaw jest ok to można w nim ewentualnie podmienić kartę na 5070ti czy też trzeba go przebudowywać? Planuję grać w 2k opcjonalnie może w przyszłości do 4k. Budżet ma opcję zwiększenia w razie wielkiej potrzeby ale wolałbym utrzymać w miarę rozsądny stosunek cena-jakość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...