mirekjl86 Opublikowano 19 Lutego Zgłoś Opublikowano 19 Lutego W MediaExpert kupiłem antywirus GData i gdy dodaję otrzymany klucz, to pojawia się informacja "Taki serial już występuje." Złożyłem reklamację i chcę zwrotu pieniędzy. Ale też interesuje mnie, czy ten komunikat oznacza, że ktoś sprzedał ten sam klucz więcej niż jeden raz. Pani przyjmująca reklamację twierdziła, że to błąd systemu i sprawą zajmie się jakiś opiekun. Brr... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
izydor668 Opublikowano 15 Czerwca Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca Handlujemy G-datą już któryś rok z kolei. Jeśli klucz pochodzi z oficjalnej dystrybucji to nie ma takiej możliwości aby był zdublowany . Sugeruję zamiast kopać się z ME , zrób skan rachunku, opisz to i wyślij na https://gdata.pl/support/contact . Oni tam są ogarnięci i pomagają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...