Nawias123 Opublikowano 20 Lutego Zgłoś Opublikowano 20 Lutego Witam Mam problem z nowo zakupionym laptopem Dell G15 5530. Otóż gdy jest odłączony od zasilania po ok 15 minutach bezczynności sam się restartuje, co może być przyczyną? W podglądzie zdarzeń widzę taki błąd: Nastąpił ponowny rozruch komputera po operacji wykrywania błędów. Wyniki tej operacji były następujące: 0x00000113 (0x0000000000000019, 0x0000000000000002, 0x00000000000010de, 0x00000000000025ec). Zrzut zapisano w: C:\Windows\Minidump\022025-14125-01.dmp. Identyfikator raportu: 0c68348c-3ae4-4492-9cf0-c2f62bf8164d. Poniżej link do pobrania pliku .dmp https://www.mediafire.com/file/2anqqj5thol2qxp/022025-14125-01.dmp/file Proszę o pomoc! Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 21 Lutego Zgłoś Opublikowano 21 Lutego Przeskanuj go antyvirem i memTestem (tym odpalanym z pendrive, np. https://www.memtest86.com/download.htm ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakk87 Opublikowano 21 Lutego Zgłoś Opublikowano 21 Lutego (edytowane) na początek zaktualizuj sterowniki do chipsetu oraz GPU. Sprawdź masz włączone opcjonalne aktualizacje w WU, mogą tam się pojawić potrzebne sterowniki. Edytowane 21 Lutego przez zakk87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.T... Opublikowano 21 Lutego Zgłoś Opublikowano 21 Lutego Witam problem z sterownikami , a system wgrywałeś sam czy był już wstępnie zainstalowany z Laptopem ? Dell ma swoje narzędzie do aktualizacji sterowników , bo to co czasami system sam znajdzie i zainstaluje nooo nie zawsze działa poprawnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nawias123 Opublikowano 21 Lutego Zgłoś Opublikowano 21 Lutego Po zaktualizowaniu wszystkich sterowników w Windows Update problem nadal występuje 😞 System był dołączony razem z laptopem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.T... Opublikowano 21 Lutego Zgłoś Opublikowano 21 Lutego ok , a co pokazuje Menadżer urządzeń , są jakieś znaki zapytania ? 7 minut temu, Nawias123 napisał(a): System był dołączony razem z laptopem. czyli cały worek nie potrzebnego oprogramowania xD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nawias123 Opublikowano 21 Lutego Zgłoś Opublikowano 21 Lutego W Menedżerze urządzeń nie ma żadnych znaków zapytania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.T... Opublikowano 21 Lutego Zgłoś Opublikowano 21 Lutego czyli to nie będzie to łatwy temat , najlepiej było by dysk wyczyścić i system wgrać na nowo nie ten od Della Menadżer urządzeń , pozycja stacje dysków , rozwiniesz listę, powinien być jakiś dysk , najedziesz myszką, prawy myszki - właściwości , zakładka - sterownik , to z którego roku jest sterownik ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nawias123 Opublikowano 21 Lutego Zgłoś Opublikowano 21 Lutego Mam dwa dyski oba z datą sterownika 21.06.2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.T... Opublikowano 21 Lutego Zgłoś Opublikowano 21 Lutego (edytowane) 2006 to dobrze. co można jeszcze zrobić sprawdzić tak samo dla sterownika , igpu czyli z procesora czy jest taki sam jak na stronie Dell - Intel UHD Graphics Driver -06 Nov 2024 https://www.dell.com/support/product-details/en-us/product/g-series-15-5530-laptop/drivers można sprawdzić i zaktualizować bios Dell G15 5530 and G16 7630 System BIOS 17 Jan 2025 oraz pobrać i zainstalować sterowniki od chipsetu Intel Management Engine Interface Driver 15 Jan 2025 Intel Chipset Device Software 03 Dec 2024 Edytowane 21 Lutego przez Mr.T... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yureek Opublikowano 21 Lutego Zgłoś Opublikowano 21 Lutego wejdź do biosu i wyłącz CPU Turbo Boost, sprawdź czy zadziała, powinno pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nawias123 Opublikowano 21 Lutego Zgłoś Opublikowano 21 Lutego Zaktualizowałem wszystkie sterowniki tak jak polecałeś. Dodatkowo na stronie Dell'a wyskoczyło mi żeby zaktualizować sterownik dysku SSD i Realtek High Definition Audio. Jeśli problem nie ustąpi spróboje wyłączyć te CPU Turbo Boost tak jak kolega yureek powiedział. Jeśli problem się rozwiązał również dam znać co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nawias123 Opublikowano 22 Lutego Zgłoś Opublikowano 22 Lutego Niestety po zaktualizowaniu sterowników i wyłączeniu opcji Turbo Boost problem nadal występuje. Mianowicie system sie zrestartował kiedy próbowałem go wybudzić z uśpienia ruszając myszką (ekran był wyłączony w tle leciała muzyka) Problem nie występuje kiedy ekran jest włączony (np. leci teledysk z YouTube) Co może być przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Obsceniczny Opublikowano 22 Lutego Zgłoś Opublikowano 22 Lutego Czy problem występuje tylko na karcie dedykowanej czy integrze również? Błąd 0x00000113 jest wskaźnikiem błędu TDR (Timeout Detection and Recovery) związanym z kartą graficzną – w tym przypadku wskazuje na sterownik Nvidii (identyfikator 0x10de). Oznacza to, że system wykrył, iż karta graficzna nie odpowiedziała w odpowiednim czasie, co spowodowało restart komputera. Co jeszcze możesz zrobić: Zaktualizuj sterowniki GPU (NV i integra). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.T... Opublikowano 22 Lutego Zgłoś Opublikowano 22 Lutego sprzęt raczej powinien trafić na serwis z opisem co się dzieje, że podczas wychodzenia z trybu ponownego wzbudzenia matrycy dochodzi do restartu, a aktualizacja systemu oraz sterowników nie przynosi pozytywnych efektów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nawias123 Opublikowano 22 Lutego Zgłoś Opublikowano 22 Lutego Zainstalowałem sterowniki ze strony della do Nvidi, a wcześniej usunąłem wszystkie sterowniki za pomocą Display Driver Uninstaller (DDU) Zobaczymy czy to przyniesie efekt, jeżeli nie wrzucam laptop na serwis. Więcej chyba się już nie da zrobić? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axsin302 Opublikowano 22 Lutego Zgłoś Opublikowano 22 Lutego To nowy laptop z Windowsem, żadnych formatów tutaj nie rób. Bo że już jego klucz nigdy nie zadziałać jedynie tylko przywracanie fabryczne .... Plan zasilania na maksymalną wydajność nawet podczas pracy na baterii, jak dalej się powtarza błąd to serwis lub podstawa do oddania sprzętu ze zwrotem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axsin302 Opublikowano 22 Lutego Zgłoś Opublikowano 22 Lutego Wstyd to będzie jak mu to nie pomoże a gwarancji mu nie uznają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nawias123 Opublikowano 23 Lutego Zgłoś Opublikowano 23 Lutego Witam Panowie chyba rozwiązałem problem. mianowicie zaktualizowałem VBIOS na karcie graficznej . zmieniłem ustawienia planu zasilania aby nie wyłączał dysku twardego. ustawiłem magistralę PCI Expres żeby nie oszczędzała energii. Jak do tej pory zero resetów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.T... Opublikowano 23 Lutego Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 3 minuty temu, Nawias123 napisał(a): mianowicie zaktualizowałem VBIOS na karcie graficznej . ??? a z sąd pobrałeś bios od karty graficznej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nawias123 Opublikowano 23 Lutego Zgłoś Opublikowano 23 Lutego ze strony dell'a https://www.dell.com/support/home/en-us/drivers/driversdetails?driverid=r0k07&oscode=w2021&productcode=g-series-15-5530-laptop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.T... Opublikowano 23 Lutego Zgłoś Opublikowano 23 Lutego to dobrze że jest poprawa , wszedłem na tą stronę , mogli by napisać co dokładnie wnosi ta poprawka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...