marcinw Opublikowano Niedziela o 18:14 Zgłoś Opublikowano Niedziela o 18:14 Cześć Szukam dysku SSD o pojemności 1TB do komputera Dell OptiPlex3060 w budowie Micro - niestety w temacie dysków jestem totalnie zielony Dysk będzie używany do jako dysk systemowy oraz do multimediów i buszowania po sieci - nie gram w gry, aczkolwiek niejednokrotnie zdarza mi się nie wyłączać PC przez kilka dni. Budżet to 320zł maxymalnie Z racji tego, że od pracodawcy posiadam kod podarunkowy do empiku, to zmuszony jestem ograniczyć się tylko do tych ofert w ich sklepie gdzie bezpośrednim sprzedającym jest właśnie empik. Oferty jakie znalazłem w empiku to: Kingston NV3 M.2 Pcie 4.0 NVMe 1TB ADATA XPG Gammix S11 Pro, M.2, 1 TB, PCI-E Gen3 x4, 3350 MB/s Adata Legend 710 1Tb Pcie Gen 3X4 M.2 Goodram 1TB M.2 PCIe Gen4 NVMe PX700 (SSDPRPX70001T80) Wd 1Tb M.2 Pcie Gen4 Nvme Blue Sn580 Lexar 1TB NM710 M.2 PCIe NVMe 4.0 Lexar NQ790 Pci-e NVMe 1TB Lexar NM790 1TB M.2280 PCIe Gen 4X4 NVMe Który z powyższych? Czy trzeba jeszcze do takiego dysku dokupić radiator? Z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karro Opublikowano wczoraj o 00:46 Zgłoś Opublikowano wczoraj o 00:46 Lexar nm790 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempel91 Opublikowano wczoraj o 06:33 Zgłoś Opublikowano wczoraj o 06:33 Nie przepłacaj. Masz PCIE 3.0 więc maksymalna przepustowość przy PCIe 3.0 x4 to ok 3500 MB/s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...