Vendeur Opublikowano 17 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia Cześć, dopiero zaczynam swoją przygodę z TUYA i już pierwszy problem... Założyłem najpierw konto na www, następnie zainstalowałem aplikację i chciałem się do niej zalogować danymi z www. Niestety, pojawiał się bezsensowny monit, że nieprawidłowe dane. W ogóle dziwny zapis był, żebym podał jakiś "nr konta"... Nie wiem, co to niby za numer ma być, bo numeru ID konta nie dało się wpisać, a nr tel, ani email powodował właśnie rzekomą niezgodność danych... Ostatecznie musiałem się zarejestrować w aplikacji od nowa, tymi samymi danymi, co na stronie www. Da się te konta jakoś połączyć? Nie wiem, czy gdy dodam coś w aplikacji, to czy będzie widoczne na www. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...