Krzysiak_PL_GDA Opublikowano 9 Maja Zgłoś Opublikowano 9 Maja Może temat trochę dziwny ale zauważyłem że: Włączenie synchronizacji pionowej powoduje wydłużenie czasu wczytywania danych gry?! Zauważyłem to najbardziej na grze Fallout4. Gdy ograniczenie było do 60 fps lokacje wczytywały się strasznie długo. Gdy był brak synchronizacji fps leciały w kosmos do wartości 1000 a wczytywanie trwało parę sekund. Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem w innych grach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silwerek Opublikowano 9 Maja Zgłoś Opublikowano 9 Maja (edytowane) Temat w F4 znany od co najmniej 9 lat, problemem jest silnik F4. masz nawet moda, który na czas ładowania odblokowuje fps aby się szybciej ładowało (a w czasie gry jest vsync włączony) https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/10283 czyli jak zawsze, błędy gier Todd'a naprawiają sami gracze/moderzy ;> Edytowane 9 Maja przez silwerek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Obsceniczny Opublikowano 9 Maja Zgłoś Opublikowano 9 Maja Pamiętam, że odblokowany framerate psuł też fizykę Fallouta 🙃. To może być jakoś powiązane z Twoim problemem. Widocznie jeszcze nie naprawili i już chyba nie naprawią. 1 godzinę temu, silwerek napisał(a): Temat w F4 znany od co najmniej 9 lat, problemem jest silnik F4. Problemem jest Bethesda, odblokowany FPS psuł też fizykę w Doomie Eternal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...