Skocz do zawartości
Krzysiak_PL_GDA

Wpływ szybkości wczytywania gry na częstotliwość odświeżania monitora

Rekomendowane odpowiedzi

Może temat trochę dziwny ale zauważyłem że:

Włączenie synchronizacji pionowej powoduje wydłużenie czasu wczytywania danych gry?!

Zauważyłem to najbardziej na grze Fallout4.

Gdy ograniczenie było do 60 fps lokacje wczytywały się strasznie długo.

Gdy był brak synchronizacji fps leciały w kosmos do wartości 1000 a wczytywanie trwało parę sekund.

Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem w innych grach? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat w F4 znany od co najmniej 9 lat, problemem jest silnik F4.

masz nawet moda, który na czas ładowania odblokowuje fps aby się szybciej ładowało (a w czasie gry jest vsync włączony) 

https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/10283

czyli jak zawsze, błędy gier Todd'a naprawiają sami gracze/moderzy ;>

Edytowane przez silwerek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam, że odblokowany framerate psuł też fizykę Fallouta 🙃. To może być jakoś powiązane z Twoim problemem. Widocznie jeszcze nie naprawili i już chyba nie naprawią.

1 godzinę temu, silwerek napisał(a):

Temat w F4 znany od co najmniej 9 lat, problemem jest silnik F4.

 

Problemem jest Bethesda, odblokowany FPS psuł też fizykę w Doomie Eternal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...