Jump to content
Krzysiak_PL_GDA

Wpływ szybkości wczytywania gry na częstotliwość odświeżania monitora

Recommended Posts

Może temat trochę dziwny ale zauważyłem że:

Włączenie synchronizacji pionowej powoduje wydłużenie czasu wczytywania danych gry?!

Zauważyłem to najbardziej na grze Fallout4.

Gdy ograniczenie było do 60 fps lokacje wczytywały się strasznie długo.

Gdy był brak synchronizacji fps leciały w kosmos do wartości 1000 a wczytywanie trwało parę sekund.

Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem w innych grach? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temat w F4 znany od co najmniej 9 lat, problemem jest silnik F4.

masz nawet moda, który na czas ładowania odblokowuje fps aby się szybciej ładowało (a w czasie gry jest vsync włączony) 

https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/10283

czyli jak zawsze, błędy gier Todd'a naprawiają sami gracze/moderzy ;>

Edited by silwerek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętam, że odblokowany framerate psuł też fizykę Fallouta 🙃. To może być jakoś powiązane z Twoim problemem. Widocznie jeszcze nie naprawili i już chyba nie naprawią.

1 godzinę temu, silwerek napisał(a):

Temat w F4 znany od co najmniej 9 lat, problemem jest silnik F4.

 

Problemem jest Bethesda, odblokowany FPS psuł też fizykę w Doomie Eternal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...