Krzysiak_PL_GDA Posted Friday at 07:30 AM Report post Posted Friday at 07:30 AM Może temat trochę dziwny ale zauważyłem że: Włączenie synchronizacji pionowej powoduje wydłużenie czasu wczytywania danych gry?! Zauważyłem to najbardziej na grze Fallout4. Gdy ograniczenie było do 60 fps lokacje wczytywały się strasznie długo. Gdy był brak synchronizacji fps leciały w kosmos do wartości 1000 a wczytywanie trwało parę sekund. Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem w innych grach? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
silwerek Posted Friday at 08:21 AM Report post Posted Friday at 08:21 AM (edited) Temat w F4 znany od co najmniej 9 lat, problemem jest silnik F4. masz nawet moda, który na czas ładowania odblokowuje fps aby się szybciej ładowało (a w czasie gry jest vsync włączony) https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/10283 czyli jak zawsze, błędy gier Todd'a naprawiają sami gracze/moderzy ;> Edited Friday at 08:24 AM by silwerek Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Obsceniczny Posted Friday at 10:02 AM Report post Posted Friday at 10:02 AM Pamiętam, że odblokowany framerate psuł też fizykę Fallouta 🙃. To może być jakoś powiązane z Twoim problemem. Widocznie jeszcze nie naprawili i już chyba nie naprawią. 1 godzinę temu, silwerek napisał(a): Temat w F4 znany od co najmniej 9 lat, problemem jest silnik F4. Problemem jest Bethesda, odblokowany FPS psuł też fizykę w Doomie Eternal. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...