znikim Opublikowano 11 Czerwca Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca Szanowni Państwo Od ponad tygodnia próbuje odzyskać swoje konto Ubisoft po wycieku z mojego PC danych wyciągniętych prze malware. Odzyskałem mail, konto na steamie epiku EA. Serwisy pomimo zmiany hasła oraz podmiany maila umożliwiły mi przywrócenie ustawień "fabrycznych" konta o przywrócenie starego maila. Jedynym opornym pozostaje Ubisoft. Na koncie ich posiadam może jedną albo dwie gry. Produkty były tak naprawdę darmowe. Jedyne co tracę to mój login który był użyty do zakładania konta a który nie został zmieniony. Aczkolwiek używam go we wszystkich kontach i grach od lat. I dlatego właśnie próbuje odzyskać konto. Jednak oporny suport w koło mi odmawia przywrócenia maila pierwotnego wysyłając w koło link do odzyskania konta na aktualny mail tj. złodzieja. Nie wiem czy to ta sztuczna inteligencja czy jej brak ale coś co inne serwisy zrobiły w ciągu nawet kilka minut jest dla Ubi niewykonalne. Poniżej przedstawiam treść ostatniej wiadomości która mnie załamała "Cześć, Dziękujemy za kontakt z pomocą techniczną Ubisoft. Rozumiemy, że chcesz odzyskać swoje konto Ubisoft. Jak wspomnieliśmy w naszej poprzedniej odpowiedzi, aby chronić bezpieczeństwo konta, nie będziemy mogli udzielić Ci dalszej pomocy w tym przypadku. Niestety oznacza to, że nie możemy w tej chwili wprowadzać zmian na koncie. Rozumiemy, że nie jest to wynik, którego Pan oczekuje, jednak nasze możliwości spełnienia Pana prośby są ograniczone. W związku z realizacją Twojego wniosku chcielibyśmy poinformować, że sprawa zostanie zamknięta. Jeśli potrzebujesz pomocy w jakiejkolwiek innej sprawie, daj nam znać. Nie wahaj się z nami skontaktować. Z wyrazami szacunku, Ubi-BananaPizza Dział Obsługi Klienta Ubisoft" Stąd pytanie dla was. Macie jakiś sposób albo posiadacie doświadczenie jak można odzyskać utracone konto. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 11 Czerwca Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca Napisz im, że aktualnie nowo wpisany email jest złodzieja, niech przywrócą poprzedni. Opisz im całą sytuację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
znikim Opublikowano 11 Czerwca Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca Napisałem i do tego odnieśli się w odpowiedzi "Jak wspomnieliśmy w naszej poprzedniej odpowiedzi, aby chronić bezpieczeństwo konta, nie będziemy mogli udzielić Ci dalszej pomocy w tym przypadku." To tak jakby bezpieczeństwo konta jest ważne nawet w rękach złodzieja, a tobie prawowitemu właścicielowi ochrona nie przysługuje. Taka mają politykę . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silwerek Opublikowano 11 Czerwca Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca Spróbuj inny kanał komunikacji z supportem Ubi, co oni tam maja, zgłoszenie przez stronę, czat, mejl, telefon? Musisz też posiadać jakieś dowody, normalnie to by był dowód zakupu/rejestracji danej gry, ale skoro piszesz, że darmowe to pewnie nie masz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...