Marcinwilczek Opublikowano 5 Września Zgłoś Opublikowano 5 Września Dzień dobry Państwu, Mam taki problem, z którym nie mogę sobie poradzić. Przez dość długi czas miałem odłączoną kamerę od komputera C270 HD, wczoraj ją podłączyłem, ale komputer przestał ją wykrywać. W zainstalowanym programie od Logitech nie mogłem nagrywać grafiki, ani głosu. Gdzieś na forach poczytałem, że Windows 10 przestał obsługiwać te stare kamery. Więc odinstalowałem wszystkie programy. Zakupiłem Logitech c920e (czy to jest to samo co c920 PRO?) i niestety nie wykrywa mojej kamery. Zainstalowałem program Logitech G HUB, ale pisze tam, abym podłączył moją kamerę. Kamerę miałem podłączoną już do każdego możliwego portu USB i wciąż to samo. Nie widać jej na komputerze. Z czym to może się wiązać? Czy jest tu ktoś, kto jest w stanie mi pomóc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobiepan92 Opublikowano Czwartek o 11:02 Zgłoś Opublikowano Czwartek o 11:02 próbowałeś może wpiąć kamery do innego komputera? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano Czwartek o 11:42 Zgłoś Opublikowano Czwartek o 11:42 Możesz zaktualizować system do Win 11, czy może masz jakiś stary (np. Intel 7 generacji) PC? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...