Arhaczinho Opublikowano 8 godzin temu Zgłoś Opublikowano 8 godzin temu Witam Od tygodnia mam problem z internetem, mianowicie średnio kilka razy dziennie moje połączenie jest przerywane na jakieś 5 min po czym wraca do normy. Jednocześnie na komputerze podłączonym kablem ethernet jak i na telefonach podłączonych wifi wszystko nagle przestaje się ładować, w trakcie gry jestem z niej wyrzucany, na aplikacji Discord nie słyszę osób ze mną na połączeniu, lecz co dziwne pozostali słyszą mnie. Wydawało mi się to spowodowane problemem u dostawcy internetu, więc zadzwoniłem w tej sprawie. Pani na infolinii uparcie przekonywała mnie, że jestem komputerem podłączony do jakiegoś routera lub modemu TP Link ode mnie, kiedy wszystko jest podłączone do ich routeru Huawei. Uważa, że problemy z wifi to norma, że zakłócenia mogą być spowodowane przez sąsiada lub coś innego i nie jest to ich wina, bo router działa nieprzerwanie. Dziwne jest tylko to, że problem z połączeniem występuje jednocześnie i na komputerze po kablu i na telefonach po wifi w tym samym momencie i trwa jednakowo długo. Dodam, że ostatnio kupiłem nowy komputer choć ciężko mi uwierzyć, że miałoby to wpływ na połączenie wifi z telefonem. Czy jest to wina dostawcy czy to u mnie jest jakiś problem? Z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funi Opublikowano 5 godzin temu Zgłoś Opublikowano 5 godzin temu (edytowane) Ja bym skorzystał z programu pingplotter alternatywnie można w cmd użyć polecenia tracert nazwa_hosta_lub_adres_IP i podłączył laptopa bezpośrednio do połączenia od dostawcy. I potem daj screeny. Edytowane 5 godzin temu przez funi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...