Tares Opublikowano 23 Października Zgłoś Opublikowano 23 Października Cześć, Kolega wygrał Sapphire Pulse 9070XT w World of Tanks (lol) i tak się zastanawiam, jak wygląda gwarancja takiego sprzętu? Jak kupisz w sklepie to masz paragon i jak coś się dzieję, to przez 3 lata uderzasz do sklepu i tyle. A co w takim wypadku? Paragonu/faktury nie ma. Na stronie sapphire jest można zarejestrować sprzęt, ale trzeba mieć dowód zakupu. Miał ktoś doświadczenie z takim czymś? Niekoniecznie karta graficzna, ale jakikolwiek tego typu sprzęt bez paragonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PCmaster Opublikowano 23 Października Zgłoś Opublikowano 23 Października 5 godzin temu, Tares napisał(a): Jak kupisz w sklepie to masz paragon i jak coś się dzieję, to przez 3 lata uderzasz do sklepu i tyle. No właśnie możesz uderzać do sklepu albo do producenta, przy czym nasze prawo jest skonstruowane tak, że sprzedawca załatwia sprawę szybciej, więc dlatego lepiej składać reklamację w sklepie. W przypadku nagrody pozostaje ci wyłącznie gwarancja rozpatrywana bezpośrednio przez producenta, ale musisz mieć dokument potwierdzający kiedy wszedłeś w posiadanie ich produktu np. protokół przekazania nagrody. Z gwarancjami producentów jest tak, że nawet jeśli ci ją przyjmą, to wyślą produkt na drugi koniec świata, a po dwóch miesiącach oddadzą i powiedzą: "U nas działa". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tares Opublikowano 23 Października Zgłoś Opublikowano 23 Października Ok, dzięki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...