Borovvsky Opublikowano Czwartek o 21:51 Zgłoś Opublikowano Czwartek o 21:51 Cześć wszystkim, przeznaczenie nowego komputera: - ma starczyć na kilka lat do przodu - głównie gry - te mniej wymagające tytuły jak CS / League of Legends (chciałbym mieć tutaj dużo fps), jak i te bardziej wymagające jak GTA (nie musi iść na najwyższych ustawieniach) - codzienna praca również - programowanie, tworzenie contentu w internecie (youtube) - nie zamierzam podkręcać procesora. TL:DR Szukam wydajnego komputera, który posłuży mi na kilka lat, chciałbym, żeby był cichy. Nie musi się świecić na milion kolorów - nie zwracam na to uwagi. Na pewno potrzebuję żeby dobrze obsługiwał WIFI, bo jeszcze przez rok - dwa będę zmuszony korzystać z WIFI, a nie z kabla. Aktualnie korzystam z Karta sieciowa TP-LINK Archer TX3000E PCI Express podpiętej do skrzynki. Nie znam się zupełnie na tworzeniu komputerów, ale w dobie internetu i pomocy dobrych ludzi stworzyłem coś takiego: https://proline.pl/koszyk/d0e2f058 + Monitor LG 27" UltraGear 27GS75Q-B Mogę zaczerpnąć Waszej opinii na temat zestawu? Czy coś warto podmienić, doinwestować, zamienić? Chciałbym też, żeby był znaczny przeskok z mojego aktualnego sprzętu, ale myślę, że o to akurat prosto. Aktualny sprzęt: Procesor Intel(R) Core(TM) i5-8400 CPU @ 2.8GHZ Pamięć RAM - 8,00 GB Szybkość 2400MHZ Karta Graficzna 6GB NVIDIA GeFORCE GTX 1060 6GB Monitor: DELL U2518D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dikson Opublikowano 7 godzin temu Zgłoś Opublikowano 7 godzin temu Zestaw jest dobrze dobrany, ewentualnie można pomyśleć nad lepsza obudową ale to już wydatek pod 500 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...